27.12.2023
Na taką białą godzinę aż chce się oszczędzać – nowa odsłona kampanii ING
27.12.2023
Na taką białą godzinę aż chce się oszczędzać – nowa odsłona kampanii ING
23.11.2023
Osoby 45+ doceniają technologię bardziej, niż młodsi Polacy. Przeważa optymizm – badanie ING
01.03.2023
AI zilustrowała tysiące wizji przyszłości w kampanii ING
12.01.2023
ING tworzy wizualizacje przyszłości polskich metropolii dzięki AI
09.01.2023
ING wykorzystuje AI do wizualizowania przyszłości swoich klientów
25.01.2022
Dziadek do orzechów przygotuje dla ING serię filmów o ekologicznych inicjatywach
22.09.2021
ING Bank Śląski ruszył z akcją społeczną „Porozmawiajmy o pieniądzach”
20.08.2021
ING Bank Śląski i MOSQI.TO ze wspólną kampanią na TikToku przygotowuje młodzież do adopcji zwierząt
05.07.2021
Karol Paciorek, Red Lipstick Monster, Martin Stankiewicz i Izak w akcji społecznej ING „Porozmawiajmy o pieniądzach”
28.11.2019
ING Bank Śląski przygotował plecaki z ekoplakatu
dzisiaj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
wczoraj
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero
wczoraj
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie
wczoraj
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
wczoraj
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]