07.09.2023
Za każdym wspaniałym chipsem Lay’s, kryje się wspaniały ziemniak – z takim przesłaniem wystartowała kampania Lay’s
07.09.2023
Za każdym wspaniałym chipsem Lay’s, kryje się wspaniały ziemniak – z takim przesłaniem wystartowała kampania Lay’s
06.05.2021
Unilever i Nestlé zapłacą dobrowolną, ekologiczną opłatę za swoje reklamy
09.03.2021
Skunks Pepé Le Swąd nie pojawi się w kontynuacji „Kosmicznego meczu” – bo jest częścią „kultury gwałtu”
08.03.2021
„Defect” – wirtualna produkcja od Platige Image
10.12.2020
Rok wielu emocji, czyli co Polacy oglądali na Netflix
30.11.2020
Wavemaker: lokalne seriale z większym uznaniem, Netflix serialowym lovebrandem Polaków
17.11.2020
Marta Berens (Warsaw Witches Association): W naturalny sposób chcę pożytkować moje doświadczenie w połączeniu z wrażliwością społeczną
13.11.2020
Rusza platforma reklamowa typu human-to-human
09.11.2020
Jak bezpiecznie produkować podczas pandemii? Papaya Films rusza z cyklem szkoleń online w ramach Papaya Films Academy
13.10.2020
Papaya Films London z kolejną produkcją teledyskową
wczoraj
„Tak, jak lubisz. Bezpośrednio”: ruszyła kampania wspierająca branżę hotelarską
wczoraj
Limitowana kolekcja puszek Żywiec x Andrzej Pągowski z okazji 15-lecia trasy Męskie Granie
wczoraj
„Koleje ludzkich losów”: Czesław Mozil śpiewa o Kolejach Dolnośląskich
wczoraj
„Ubierz życie w to, co cenne”: kampania reklamowa Answear.com
wczoraj
Prince Polo z nową platformą komunikacji „Każdy kocha Prince Polo… po swojemu”