04.12.2023
Męskie Spotkanie o męskim zdrowiu. Recman we współpracy z Fundacją Rak’n’Roll
04.12.2023
Męskie Spotkanie o męskim zdrowiu. Recman we współpracy z Fundacją Rak’n’Roll
13.11.2023
Rusza kolejna odsłona kampanii Dzień na U Fundacji Rak’n’Roll
12.10.2023
TUUGETHER Against Breast Cancer, czyli wspólna kampania edukacyjna TATUUM X RAK’N’ROLL
25.07.2023
Seks po dragach? Na szczęście możesz zajść w ciążę – Fundacja Rak’n’Roll ruszyła z nową kampanią
24.07.2023
Polska marka modowa wspiera Fundację Rak’n’Roll
15.11.2022
Jak marki i organizacje walczą z rakiem? Przegląd kampanii
17.10.2022
Warszawska Syrenka zastępuje fryzjerkę i pogodynkę. Spot z Aleksandrą Hamkało promuje akcję „Weź Dzień na U”
17.11.2021
Marka Maczfit wspiera Fundację Rak’n’Roll i edukuje na temat profilaktyki nowotworowej
21.10.2021
Syrenka Warszawska zniknęła z Bulwarów Wiślanych – kolejna edycja kampanii Dzień na U
02.06.2021
Małgorzata Rozenek-Majdan zachęca do wsparcia fundacji Rak’n’Roll w nowej akcji marki Gliss
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean