
25.10.2024
Delia Cosmetics inwestuje w markę MASVERI i wzmacnia swoją pozycję na rynku kosmetyków męskich
25.10.2024
Delia Cosmetics inwestuje w markę MASVERI i wzmacnia swoją pozycję na rynku kosmetyków męskich
25.10.2024
PKO Bank Polski: Sytuacja bieżąca oraz prognozy rozwoju branż kosmetycznej i odzieżowej do 2028 roku [RAPORT]
30.09.2024
Kosmetyczna rewolucja: czy Twoja marka nadąża za technologicznymi trendami?
27.09.2021
Raport Mobile Institute „Beauty and the Future. Trendy konsumenckie w branży kosmetycznej”
30.06.2021
Rola komunikacji w branży kosmetycznej
02.10.2020
Katarzyna Chaber-Osińska (Grupa L’Oréal): Dziś konsumenci oczekują konkretnych, wymiernych działań
20.08.2020
Fashion Group rusza z plebiscytem kosmetycznym Fashion Magazine Beauty Awards 2020
15.11.2019
Magda Hajduk (Naturativ): Powinniśmy nauczyć się gospodarować plastikiem w bardziej odpowiedzialny i zrównoważony sposób
10.09.2019
Branża kosmetyczna w Polsce podejmuje wyzwanie Strategii Plastikowej
15.01.2019
Marki na przełomie 2018/2019: NeoNail
wczoraj
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
wczoraj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
2 dni temu
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka
2 dni temu
SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia”: co trzeci Polak kupuje z e-maila [PATRONAT]
5 dni temu
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]