
27.09.2024
„Hotel dla komórek”: offlajnowi.pl zachęcają do odkładania telefonów na bok w szkołach i na konferencjach
27.09.2024
„Hotel dla komórek”: offlajnowi.pl zachęcają do odkładania telefonów na bok w szkołach i na konferencjach
02.09.2024
HMD prezentuje Barbie™ Phone, który nie daje możliwości korzystania z social mediów
04.03.2021
Fenomen immersji – więcej zmysłów, intymności i… interakcji
21.02.2019
Heyshop – futurystyczny sklep łączący sprzedaż offline i online
18.01.2018
Game changer dla branży Retail. Tchibo case study
11.02.2016
Jak sprzedać Walentynki? Najciekawsze działania online, offline i wideo
20.01.2016
JustWIFI i NetSprint łączą online z offline
23.06.2015
Efekt „now” czyli przewaga online nad offline
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu