Technologia Fenomen immersji – więcej zmysłów, intymności i… interakcji 04.03.2021 digital technologia Społeczeństwo nauka Poleć FB TW IN 9 9 minut czytania
Suszonka Heyshop – futurystyczny sklep łączący sprzedaż offline i online 21.02.2019 E-commerce design sprzedaż Suszonka Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Game changer dla branży Retail. Tchibo case study 18.01.2018 Pressroom case study zakupy offline Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Jak sprzedać Walentynki? Najciekawsze działania online, offline i wideo 11.02.2016 Pressroom Walentynki KnowledgeHub online Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom JustWIFI i NetSprint łączą online z offline 20.01.2016 Pressroom NetSprint Audience Targeting Produkt Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Strategia Efekt "now" czyli przewaga online nad offline 23.06.2015 Strategia Trendy online offline Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania