
21.11.2023
Bartek Bobczyński (Deloitte Digital): Brand Purpose to dialog marki z konsumentami
21.11.2023
Bartek Bobczyński (Deloitte Digital): Brand Purpose to dialog marki z konsumentami
12.04.2022
Deloitte: Prawie 1/3 Polaków nie zdaje sobie sprawy z faktu posiadania subskrypcji [raport]
24.03.2021
Weź udział w badaniu CMO Survey 2021
29.01.2021
Deloitte Digital sprawdzi kondycję polskich firm w obszarze B2B commerce
15.05.2020
Marketingowe podcasty (cz. 10): „Digital Marketing Update”
14.01.2020
Deloitte Digital rozwija usługi dla sektora ubezpieczeniowego
14.01.2019
Jan Michalski został liderem Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej
19.01.2018
Deloitte Digital realizuje projekt dla marki Lay’s (PepsiCo) w regionie Europy Środkowo-Wschodniej
30.11.2017
Deloitte Digital z tytułem „Globalnego Partnera Roku” nadanym przez CloudCraze
22.11.2017
Deloitte Digital CE wzmacnia swój potencjał kreatywny dzięki współpracy z Acne
wczoraj
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
2 dni temu
Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
2 dni temu
PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
3 dni temu
„Smartflacja”, czyli sprytne sposoby Polaków na tańsze zakupy według badania Mastercard [RAPORT]
3 dni temu
MKiDN w ramach kampanii „Odwiedź kulturę na wakacjach” udostępnia wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych w Polsce