
29.10.2021
Ideał sięgnął mainstreamu. O Konkursie Chopinowskim w mediach
29.10.2021
Ideał sięgnął mainstreamu. O Konkursie Chopinowskim w mediach
26.10.2021
XVIII Konkurs Chopinowski z milionowym dotarciem i AVE w mediach
07.10.2021
Marka Chopin Perfumes partnerem XVIII Konkursu Chopinowskiego w Warszawie
28.09.2021
Ruszyła kampania promująca XVIII Konkurs Chopinowski
29.10.2015
Konkurs Chopinowski był hitem i w telewizji i w Internecie. Na świecie dał się poznać dzięki Youtube, w Polsce komunikacją zarządzała Telewizja Polska
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu