![Jak GenAI zmienia polski rynek pracy [RAPORT NASK i ILO]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/raport-AI-a-polski-rynek-pracy-142x0-c-default.jpg)
26.06.2025
Jak GenAI zmienia polski rynek pracy [RAPORT NASK i ILO]
26.06.2025
Jak GenAI zmienia polski rynek pracy [RAPORT NASK i ILO]
30.05.2025
SW Research: zawody marzeń dla dzieci według ich rodziców [BADANIE]
07.05.2025
#NMInsights: Najbardziej i najmniej prestiżowe zawody według Polaków w 2025
08.01.2025
„Nie wykluczaj nikogo, a zwłaszcza siebie”: OLX Praca z kampanią na temat inkluzywności w zatrudnianiu
30.10.2024
#NMInsights: Polski Instytut Ekonomiczny: jak wykorzystanie AI wpływa na polski rynek pracy [RAPORT]
05.08.2024
„Less than excited”: Leo Burnett i Kol Zchut w kampanii na LinkedInie zwracają uwagę na niesprawiedliwość w miejscu pracy
09.05.2024
#NMInsights: Najbardziej i najmniej prestiżowe zawody z perspektywy Polaków w 2024
01.03.2024
LinkedIn Premium w pierwszej w historii serwisu kampanii skupia się na prawdziwych doświadczeniach zawodowych
23.01.2024
Zawód po 50-tce, czyli walka z rozczarowaniem na rynku pracy. Kampania wspierająca pokolenie 50+ od OLX Praca
19.07.2023
AI zastąpiła pracowników. W indyjskiej firmie e-commerce zamiast personelu pracuje chatbot
dzisiaj
Organizacje branżowe powołały Grupę ds. Standaryzacji Pomiaru Uważności
dzisiaj
Chopin zabrzmi na Łazienkowskiej
wczoraj
Co dwie głowy, to bezpieczniej. Rusza kampania NASK
wczoraj
Krajowa Izba Gospodarcza zaprasza na 3. edycję konferencji Global Check-in 2025 [PATRONAT]
wczoraj
Polacy są zmęczeni, zdemotywowani i na skraju wypalenia zawodowego [BADANIE]