![Jak GenAI zmienia polski rynek pracy [RAPORT NASK i ILO]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/raport-AI-a-polski-rynek-pracy-142x0-c-default.jpg)
26.06.2025
Jak GenAI zmienia polski rynek pracy [RAPORT NASK i ILO]
26.06.2025
Jak GenAI zmienia polski rynek pracy [RAPORT NASK i ILO]
30.05.2025
SW Research: zawody marzeń dla dzieci według ich rodziców [BADANIE]
07.05.2025
#NMInsights: Najbardziej i najmniej prestiżowe zawody według Polaków w 2025
08.01.2025
„Nie wykluczaj nikogo, a zwłaszcza siebie”: OLX Praca z kampanią na temat inkluzywności w zatrudnianiu
30.10.2024
#NMInsights: Polski Instytut Ekonomiczny: jak wykorzystanie AI wpływa na polski rynek pracy [RAPORT]
05.08.2024
„Less than excited”: Leo Burnett i Kol Zchut w kampanii na LinkedInie zwracają uwagę na niesprawiedliwość w miejscu pracy
09.05.2024
#NMInsights: Najbardziej i najmniej prestiżowe zawody z perspektywy Polaków w 2024
01.03.2024
LinkedIn Premium w pierwszej w historii serwisu kampanii skupia się na prawdziwych doświadczeniach zawodowych
23.01.2024
Zawód po 50-tce, czyli walka z rozczarowaniem na rynku pracy. Kampania wspierająca pokolenie 50+ od OLX Praca
19.07.2023
AI zastąpiła pracowników. W indyjskiej firmie e-commerce zamiast personelu pracuje chatbot
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]