 
                    19.12.2023
Zmiany w strukturze i awanse w Starcom
 
                    19.12.2023
Zmiany w strukturze i awanse w Starcom
 
                    21.03.2023
FoodWell przedłuża współpracę z agencją Starcom
 
                    03.12.2021
Starcom świętuje 15-lecie współpracy z WARTĄ kolejnym wygranym przetargiem
 
                    30.09.2021
Szkolny serial „Allegro Back2School” na TikToku
 
                    17.09.2021
Olga Kowalewska i Daniel Durlak po 5 latach wracają do Publicis Groupe
 
                    06.09.2021
Natalia Kukulska dołączyła do grona ambasadorów Avon
 
                    02.09.2021
Maffashion i Wojtek Sokół w kampanii Galaxy Z Fold3 5G i Z Flip3 5G
 
                    02.09.2021
Marka Tarczyński z kolejną odsłoną kampanii produktów z linii Tarczyński Naturalnie
 
                    23.07.2021
Starcom wygrywa przetarg na obsługę firmy KRUK S.A.
![Starcom: Nie taki Covid oczywisty, czyli co przekonałoby Polaków do szczepień? [badanie]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2021/07/33233_l2-142x0-c-default.jpg) 
                    06.07.2021
Starcom: Nie taki Covid oczywisty, czyli co przekonałoby Polaków do szczepień? [badanie]
dzisiaj
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
dzisiaj
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
wczoraj
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
2 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025
2 dni temu
Monster Munch wprowadza na Halloween limitowane opakowania z nazwą Duszki