
23.11.2017
Oglądanie seriali kluczowe w budowaniu statusu, binge-watching coraz powszechniejszy – MEC prześwietla polskich „seryjnych”
23.11.2017
Oglądanie seriali kluczowe w budowaniu statusu, binge-watching coraz powszechniejszy – MEC prześwietla polskich „seryjnych”
21.09.2017
MEC: Kanały z MUX-8 wciąż słabo kojarzone przez widzów
30.06.2017
MEC: osoby 50+ występują w niespełna 5 proc. reklam i czują się marketingowo zaniedbane
23.05.2017
MEC: telewidzowie zainteresowani „a la carte” zbudowaliby swój pakiet z 10 stacji, w tym – Discovery, HBO i NatGeo
10.05.2017
MEC Wavemaker autorem kampanii relaunchowej lodów Manhattan
25.04.2017
MEC: Mimo dużego obłożenia reklamami, serwisy VOD największych nadawców osiągają wysokie viewability
21.03.2017
MEC: marki serwisów SVOD z wysoką rozpoznawalnością, rośnie skłonność do płacenia wśród polskich e-widzów
02.03.2017
Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!
09.02.2017
Tylko 1/3 Polaków słyszała o nowych stacjach naziemnych, na MUX-8 widzieliby TVP Dokument
06.02.2017
Monika Więch szefem zespołu klienckiego w MEC
wczoraj
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
wczoraj
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]
wczoraj
Marketing Master by SAR 2025: kontynuacja prestiżowego rankingu