Marketingowa 11 Agata Czech (MEC): Najbliższa przyszłość to lata badań 29.07.2016 marketing Marketingowa 11 MEC Trendy Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom MEC zwyciężył w przetargu mediowym FM Bank PBP SA 26.07.2016 Pressroom przetarg MEC FM Bank Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom MEC VideoTrack II: Ponad 3/4 internautów ogląda filmy i seriale w serwisach VOD, internauci więcej płacą za wideo 21.07.2016 Pressroom badanie MEC VOD Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Agata Czech nowym strategiem MEC 20.07.2016 Pressroom Strategia MEC zespół Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom MEC: kobiety w czasie Euro z mniejszą władzą nad pilotem. Mecze, newsy i filmy oglądają najczęściej z partnerami, a seriale – same 21.06.2016 Pressroom badanie MEC tv Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom HBO rzadzi wyobraźnią, binge-watching w natarciu: MEC kreśli portret fanów seriali „nowej fali” 25.05.2016 Pressroom MEC seriale Internauci Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom MEC wprowadza Light Viewer Selektor 28.04.2016 Pressroom MEC Light Viewer Selektor Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom MEC Wavemaker wchodzi na rynek content marketingu w Polsce 07.04.2016 Pressroom MEC Content Marketing Rynek w Polsce Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom LG Electronics optymalizuje komunikację digital 360 z nową agencją 01.04.2016 Pressroom przetarg MEC LG Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom MLEKPOL wybrał dom mediowy. MEC z kontraktem na kolejne 12 miesięcy 11.03.2016 Pressroom MEC Mlekpol Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Kit Kat ogrywa motyw przerwy w niestandardowej kampanii digital 09.03.2016 Pressroom MEC KIT KAT kampania digital Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Media publiczne za darmo i z reklamami, a jeśli opłata to do 10 złotych miesięcznie – pokazuje badanie MEC 03.02.2016 Pressroom MEC badania statystyki Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom MEC: blisko połowa widzów chciałaby kupować pojedyncze kanały, a nie całe pakiety. W telewizji a la carte królują HBO, Canal+, Discovery i NatGeo 14.01.2016 Pressroom MEC tv badania Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom MEC: 15 proc. widzów naziemnych rozważa zakup płatnej TV, 27 proc. klientów płatnej TV myśli o cord-cuttingu 21.12.2015 Pressroom raport MEC tv Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Blisko 7 proc. internautów korzysta z wearables – pokazuje MEC Mobile Report 2015 09.12.2015 Pressroom raport MEC MEC Mobile Report 2015 Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Reklamodawcy nie wykorzystują w pełni potencjału multiscreeningu - pokazuje regionalne MEC Multiscreen Study 24.11.2015 Pressroom MEC Multiscreening MEC Multiscreen Study Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania