
30.08.2024
„Wilczy bilet”: kampania z Piotrem Adamczykiem i Joanną Szczepkowską na rzecz walki z bezdomnością zwierząt
30.08.2024
„Wilczy bilet”: kampania z Piotrem Adamczykiem i Joanną Szczepkowską na rzecz walki z bezdomnością zwierząt
07.04.2023
Piotr Adamczyk w nowej kampanii Santander Bank Polska o zaangażowaniu społecznym
05.12.2016
Dlaczego kochanie to sztuka? Kilka trudnych słów dla Polaków
13.01.2014
Rzecz o kredycie profesora Adamczyka w kampanii eurobanku
17.09.2012
Shazam w kampanii telewizyjnej Mercedes-Benz
26.07.2012
Koroniewska i Adamczyk królują na okładkach pism kobiecych
dzisiaj
IAB Polska: w suplemencie do „Dobrych Praktyk Viewability” poznasz wskaźnik 3D Viewability
wczoraj
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka
wczoraj
SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia”: co trzeci Polak kupuje z e-maila [PATRONAT]
4 dni temu
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]
4 dni temu
Rusza dom mediowy ATLAS Media