![Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/05/Projekt-bez-nazwy-2025-05-08T113427.964-142x0-c-default.png)
08.05.2025
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]
08.05.2025
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]
14.04.2025
Grupa BLIX: W zakupach wielkanocnych dla Polaków liczy się jakość
21.11.2024
BLIX AWARDS 2024: konsumenci zdecydowali, które sklepy w Polsce są najbardziej prospołeczne
15.11.2023
Karol Kamiński nowym Product Directorem w Grupie BLIX
18.10.2023
Grupa BLIX wzmacnia zespół. Jakub Sobczak nowym Marketing & Growth Directorem
15.11.2022
BLIX AWARDS 2022: Konsumenci zdecydowali, które sklepy w Polsce są najbardziej innowacyjne
20.05.2022
Karol Kamiński nowym web services directorem Grupy Blix
27.07.2020
Jak skutecznie wesprzeć sprzedaż marek FMCG – case study Staropolanka
16.06.2016
Na rynku powstała druga największa grupa m-commerce
wczoraj
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
2 dni temu
Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
2 dni temu
PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
3 dni temu
„Smartflacja”, czyli sprytne sposoby Polaków na tańsze zakupy według badania Mastercard [RAPORT]
3 dni temu
MKiDN w ramach kampanii „Odwiedź kulturę na wakacjach” udostępnia wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych w Polsce