
15.10.2024
Jak efektywnie wykorzystać różne typy influencerów w okresie świątecznym w branży spożywczej?
15.10.2024
Jak efektywnie wykorzystać różne typy influencerów w okresie świątecznym w branży spożywczej?
14.11.2023
Cykl spotkań Food Working. Czas na: „Nowe technologie i sztuczna inteligencja w branży spożywczej i HoReCa”
28.06.2023
Żabka planuje uruchomienie abonamentu na posiłki
23.05.2023
Czy obecność na targach branżowych to wciąż must have? [case study]
10.07.2020
Marka YFood debiutuje na polskim rynku
10.06.2020
„Eat. Drink. Trust” – globalny raport trendów dla branży spożywczej
25.04.2019
Łukasz Zając (SuperDrob): Twitter jest stworzony do inspirowania i czerpania inspiracji
13.12.2018
Biedronka z pierwszym produktem marki własnej z certyfikatem Fairtrade
08.11.2017
Pobierz publikację – jak skutecznie turbodoładować markę
11.10.2017
DayUp Pearls – perła wśród deserów
wczoraj
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
wczoraj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
2 dni temu
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka
2 dni temu
SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia”: co trzeci Polak kupuje z e-maila [PATRONAT]
5 dni temu
„Młodzi Polacy vs alkohol”: ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu [RAPORT]