
23.10.2017
MAHLE – nowy klient agencji strategiczno-kreatywnej MOOQ
23.10.2017
MAHLE – nowy klient agencji strategiczno-kreatywnej MOOQ
02.08.2017
The World Games 2017 zakończone. Agencja MOOQ odpowiadała za ceremonię zamknięcia Igrzysk
14.07.2017
Pentagon Labs rozpoczął współpracę z agencją MOOQ
12.01.2017
Programmatic nie taki straszny jak go malują… sprzedawcy.
21.12.2016
OptAd360 oraz Look4app powierzają swoją komunikację agencji MOOQ.
19.08.2016
Na rynku pojawiła się agencja strategiczno-kreatywna MOOQ.
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu