W tej reklamie wystąpiły osoby związane z Hospicjum im. ks. E. Dutkiewicza SAC i z Fundacją Hospicyjną:
- Pani Jadzia (100 l.) – nasza zeszłoroczna 100 – latka, oczko w głowie całego personelu i wolontariuszy.
- Pan Gwidon (82 l.), pacjent Hospicjum, człowiek o wielkim poczuciu humoru i życiowej mądrości, którą dzielił się z nami na planie spotu.
- Pani Teresa (77 l.), pacjentka Hospicjum, osoba ciepła i życzliwa, uosobienie hasła „Hospicjum to też życie”.
- Pani Marzena, pielęgniarka w Hospicjum, jedna z tych niezwykłych kobiet, dzięki którym pacjenci otrzymują wspaniałą opiekę.
- Amelka (5 l.) i jej mama, pani Sabina, podopieczne Hospicjum dla dzieci, dwie niesamowite dziewczyny, które choć same są w bardzo trudnej sytuacji, postanowiły pomóc innym.
- Patryk (10 l.), podopieczny Funduszu Dzieci Osieroconych, rozbrykany i uśmiechnięty chłopiec, który właśnie odkrył nową pasję – aktorstwo.
- Dorota Kolak, wybitna aktorka filmowa i teatralna, od 1982 roku związana z gdańskim Teatrem Wybrzeże. Szerszej publiczności znana z udziału w serialach „Barwy szczęścia” i „Przepis na życie”. Jej profesjonalizm, zaangażowanie i życzliwość były dla nas inspiracją.
Tą reklamą nie odwrócimy biegu historii większości pacjentów w hospicjach…
ale ostatni etap ich życia możemy uczynić pięknym i godnym. W 2012 roku Hospicjum im. ks. E. Dutkiewicza SAC, główny beneficjent Fundacji Hospicyjnej, objęło opieką ponad 1 200 pacjentów. Na wsparcie Hospicjum przeznaczyliśmy 1,2 mln zł.
Zobacz również
Tą reklamą nie uzdrowimy małych podopiecznych hospicjów, cierpiących na nieuleczalne przewlekłe choroby genetyczne….
ale za to ich życie możemy uczynić możliwie komfortowym, a rodzicom małych pacjentów stworzyć warunki, w których będą czuli się bezpiecznie.
Tą reklamą nie przywrócimy życia rodzicom podopiecznych Funduszu Dzieci Osieroconych i nie pomożemy ich choremu nieuleczalnie rodzeństwu…
ale możemy spróbować ukoić ich ból. W 2012 roku Fundusz Dzieci Osieroconych zaopiekował się około 700 dziećmi z całej Polski, których bliscy odeszli w hospicjach oraz rodzeństwem dzieci chorych, przeznaczając na ten cel blisko 300 000 zł.
Tą reklamą nie wyleczymy chorych na raka…
ale możemy pomóc skutecznie walczyć z chorobą i prowadzić działania edukacyjno-profilaktyczne. W 2012 roku, dzięki gdańskiemu oddziałowi Akademii Walki z Rakiem, udało się nam pomóc około 80 osobom, przeznaczając na ten cel ponad 50 000 zł.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Szansa pozyskania 1% podatku dochodowego od Państwa na działania Fundacji jest szansą dla mnóstwa ludzi na lepszy los, więc nie ukrywamy, że…
Słuchaj podcastu NowyMarketing
TA REKLAMA JEST ZROBIONA DLA PIENIĘDZY!
Każda złotówka się liczy.
Przekaż 1% Fundacji Hospicyjnej.
KRS 0000 201 002
Być może robisz to także dla siebie lub swoich bliskich!