Spot do złudzenia przypomina te, które na co dzień oglądamy w telewizji. Pełnoletni Amerykanie mogą bez problemu zamówić konopię, którą kurier dostarczy wprost pod ich drzwi, tyle razy, ile będzie potrzebna… Oczywiście jest w nim sporo żartu 😉
Po emisji reklamy w Internecie zawrzało. Jest ona szeroko komentowana na YouTube i w serwisach społecznościowych. Część internautów wychwala dobrą i sugestywną reklamę, druga część zastanawia się nad jej poprawnością.
Zobacz również
Wy też dajcie nam znać co myślicie!
PS
Jedna z agencji w Colorado, TDA_Boulder, stworzyła trzy odmiany marihuany, które przeznaczone są dla jej pracowników.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Jedna z odmian, „Concepting Indica”, jest przeznaczona dla twórców, bo “zabierze twój umysł i ciało do innego wszechświata.”
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Inna dla strategów, “Strategy Hybrid”, bo “pomaga się skupić, szybko łączyć fakty i szukać rozwiązań oraz prawdy”.
Trzecia odmiana, “Coding Sativa”, jest przeznaczona dla technologów – “pozwala ona przetrwać całą noc”.
źródło zdjęć: adweek