Towarzysze! Podejrzewamy (a mamy swoje źródła), że wielu z Was ukrywa przedmioty z czasów PRL-u. Czas się ich pozbyć – w ten sposób serwis Tablica.pl zachęca użytkowników do wystawiania rzeczy, których czasy świetności przypadły na okres Polski Ludowej.
Aby wziąć udział w konkursie należy sfotografować dany przedmiot i utworzyć ogłoszenie na serwisie Tablica.pl dodając również tytuł oraz treść. Ważne, by wystawiana rzecz wpisywała się w konwencję akcji: – Zachęcamy do pozbywania się przedmiotów, które pochodzą z okresu do 1989 roku. Wystawiać można wszystko począwszy od drobnych rzeczy, jak syfony, kryształy czy elementarze poprzez meblościanki, tapczany, a nawet auta. Ogłoszenia dodawane w ramach akcji pojawią się w oddzielnej kategorii – mówi Przemek Klemczak z serwisu Tablica.pl.
Zobacz również
Na serwisie już można przeglądać kilkadziesiąt pierwszych ogłoszeń. Ze strychów czy piwnic powyciągano m.in. takie przedmioty, jak: kultowa pralka Frania, saturator, poradnik hurtownika, historyjki z gumy Donald, boombox marki Uher, telewizor Unitra oraz odznaki wojskowe. W kategorii pojawiły się także pierwsze pojazdy, np. wojskowa Nysa Camper, „maluch” oraz motocykl Simson, nazwany przez wystawiającego „koszmarkiem”.
Autorzy ogłoszeń z najlepszym opisem oraz zdjęciem przedmiotu staną do walki o nagrody z epoki. Zdobywca pierwszego miejsca będzie mógł wybrać się w tym roku na wczasy do Bułgarii, a pozostali otrzymają zestawy „Kronik Filmowych” oraz kubki dobrze znane bywalcom barów mlecznych z czasów Polski Ludowej.
Wszyscy, którzy chcieliby wymienić relikty poprzedniej epoki na wczasy w Bułgarii, mają na to czas tylko do 1 czerwca. Następnie jury podejmie decyzję wybierając najlepsze ogłoszenia. W wydaniu werdyktu mogą pomóc głosy oddawane przez użytkowników serwisu na poszczególne oferty dodawane w ramach akcji „Czar PRL-u”.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Więcej informacji oraz regulamin konkursu można znaleźć na stronie akcji Tablica.pl/PRL.
Słuchaj podcastu NowyMarketing