W 2017 roku czołowy producent wyrobów cukierniczych, marka z ponad stuletnią tradycją, przeszła gruntowną przemianę, wdrażając nową strategię komunikacji, a tym samym rebranding wszystkich submarek, w oparciu o misję firmy „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”.
Nowa strategia skupiona wokół społecznej odpowiedzialności biznesu przyniosła marce wiele korzyści biznesowych i wizerunkowych. W oparciu o nią powstało wiele projektów, m.in. „Dobre Składniki”, jako efekt wdrożenia przez firmę uproszczonego składu swoich produktów i udoskonalania receptur. Kolejne znane w ostatnich latach projekty to głośna akcja CSRowa „Serce Rośnie”, „Wolność Wyboru”, a także szereg kampanii submarek, które widoczne były w telewizji, internecie, prasie czy przestrzeni miejskiej.
Zobacz również
– Z końcem maja postanowiłem zakończyć współpracę z firmą WAWEL SA. To były bardzo ciekawe i intensywne cztery lata, które zaowocowały wypracowaniem i wdrożeniem kompleksowej strategii, projektu Dobre Składniki oraz zmianą identyfikacji wizualnej i wszystkich opakowań. Nie udałoby się to bez wspaniałego Zespołu w dziale marketingu – komentuje Tadeusz Czarniecki.
Na chwilę obecną Czarniecki nie chce ujawniać swoich dalszych planów zawodowych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach