#tag to kawiarnia, gdzie oprócz wyśmienitych napojów twórcom treści internetowych zapewniono jak najlepsze warunki do robienia zdjęć oraz nagrywania flmów. Obok kawiarni znajduje się także przestrzeń mini-coworkingowa i warsztatowa. W jednym miejscu udało się połączyć 3 zupełnie różne przestrzenie, pełne nietypowych rozwiązań, które #tag z radością udostępnia instagramerom i youtuberom.
Na kawiarnię składają się niejako trzy różne scenografie, które różni od siebie zarówno zastosowanie odmiennych, nietypowych, wyrazistych materiałów oraz dobór trzech różnych zestawów kolorystycznych:
Zobacz również
Strefa jasna – jest bardzo dobrze widoczna z ulicy i ma charakterystyczną kawiarnianą stylistykę. Otaczają je białe ścianki stworzone z betonowych bloczków.
Strefa niebieska – którą od reszty kawiarni oddzielają zasłony i ścianki wykończone setkami tekturowych kubków. Tę część można naturalnie wydzielić pod większe zamknięte spotkania i warsztaty. Lampy nad tą strefą przybierają formę dużych hashtagów.
Strefa ciemna – przez swoją lokalizację bardziej kameralna i przeznaczona idealnie pod spotkania biznesowe.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wnętrze kawiarni ma pobudzać kreatywność i współpracę, dlatego w cenie kawy otrzymujecie tam także sprzęt niezbędny do tworzenia treści oraz elementy tzw. instafriendly, które tylko czekają aby zostać tłem pomysłowych zdjęć.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kawiarnia #tag została zaprojektowana przez architektów z biura mode:lina™.
PS
Stylowe wnętrze, połączenie mchu, drewna i ciepłego światła. Design w najlepszej formie. A wszystko inspirowane najnowszymi modelami samochodów marki Volkswagen. To dom Volkswagena w Warszawie, autorstwa mode:lina.
PS2
Usługodawcy coraz większą wagę przykładają do wizerunku swoich salonów, które przestają wyglądać jak siedziby urzędu, a bardziej jak przyjazne, domowe pomieszczenia. Inea wpadła na pomysł, aby ich poznański salon przypominał miejsce spotkań przy dobrej kawie.
PS3
W Seulu w Korei Południowej otworzono kawiarnię, która została zaprojektowana tak, aby klienci mieli wrażenie, że są częścią kreskówki.