Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Tailor Made PR zajmie się komunikacją marki Żywiec Zdrój

Tailor Made PR wygrała przetarg na kompleksową obsługę PR marki Żywiec Zdrój. Zakres działań obejmuje doradztwo strategiczne, prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie działu PR w realizacji wybranych kampanii produktowych i działań korporacyjnych.
O autorze
1 min czytania 2020-01-29

Tailor Made PR miała już okazję współpracować z Żywiec Zdrój na zasadach projektowych. W 2019 roku realizowała wspólnie z Cut the Mustard kampanię #dożółtegokosza mającą na celu edukację w zakresie recyklingu plastiku. Główną ideą projektu było zwrócenie uwagi na proces zamykania obiegu plastiku oraz możliwość jego odzysku, jako surowca wtórnego.

Od stycznia 2020 roku agencja zajmuje się kompleksową obsługą komunikacyjną marki i jej produktów. Do jej zadań należy przygotowanie i wdrożenie strategii działań z zakresu komunikacji korporacyjnej i brandowej z uwzględnieniem działań influencer marketingu. Tailor Made PR odpowiedzialna będzie również za bieżące relacje z mediami, przygotowywanie materiałów prasowych oraz współpracę z ambasadorami marki.

– Żywiec Zdrój to marka, która doskonale wpisuje się w portfolio klientów Tailor Made PR. Z jednej strony pozwoli w pełni wykorzystać naszą wiedzę i doświadczenie, a z drugiej – umożliwi jeszcze większe zaangażowanie w edukację ekologiczną. Założenia marki, jej misja w zakresie ekologii są nam bardzo bliskie i spójne z działaniami, które staramy się prowadzić jako firma – mówi Marta Polakow, CEO TMPR.

Agencja pozyskała projekt w ramach przetargu. Obsługą marki zajmuje się zespół Lifestyle Brands Communication kierowany przez Monikę Albekier.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wśród klientów Tailor Made PR znajdują się takie marki jak Lech, Tyskie, Barbie, Fisher-Price, Luksja, hi hybrid, Lirene. Specjalizacją agencji jest komunikacja produktowa w kategorii lifestyle, w obszarach beauty, FMCG, ekologia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing