#TakeActionGiveHope – marka The North Face na COP26

W Glasgow trwa 26. szczyt klimatyczny (COP26). Światowi przywódcy przybyli do Szkocji wraz z dziesiątkami tysięcy negocjatorów, przedstawicielami rządów, biznesu oraz społeczności. Celem 12-dniowej konferencji jest osiągnięcie porozumienia w kwestii przeciwdziałania zmianom klimatycznym.
O autorze
1 min czytania 2021-11-03

„COP26 to okazja, by dać znać światowym liderom, iż najwyższy czas przejść od deklaracji do czynów i wprowadzić zmiany, które pomogą chronić naszą planetę” – taki sygnał wysłała uczestnikom szczytu marka The North Face, która zorganizowała 1 listopada Series Summit w Glasgow Speaker. Wzięli w nim udział m.in. snowboardzista i aktywista Xavier de le Rue oraz Julian Lings, menadżer The North Face ds. zrównoważonego rozwoju. Transmisje ze spotkań można zobaczyć na stronie The North Face.

The North Face zachęca wszystkich, by dołączyli do związanych z marką sportowców i przesłali światowym liderom wspólny komunikat pod hasłem: #TAKEACTIONGIVEHOPE, korzystając z narzędzia, które każde z nas ma pod ręką – social mediów

W tym roku The North Face zobowiązał się, do podjęcia działań mających na celu dalsze zmniejszenie wpływu marki na środowisko. Do 2025 roku 100% kluczowych materiałów wykorzystywanych do produkcji odzieży będzie pochodziło z recyklingu, regeneracji lub miało charakter odnawialny. Co więcej, platforma The North Face Renewed dostępna obecnie w Niemczech, będzie również stopniowo wprowadzana na inne rynki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj