Takich 12 dni dni do Świąt nie widział nikt… Marka Coco de Mer wypuściła bardzo zachęcającą do “świętowania” reklamę

Takich 12 dni dni do Świąt nie widział nikt… Marka Coco de Mer wypuściła bardzo zachęcającą do “świętowania” reklamę
Od niedźwiedzia Paddingtona po świąteczny spot Allegro, tegoroczne reklamy wzruszają, sprawiają , że miękną nam serca, a codzienność wydaje się być lepiej znoszona. Jednak marka bielizny erotycznej Coco de Mer przyjęła nieco odmienne podejście do swojej świątecznej kampanii…
O autorze
1 min czytania 2017-12-13

Marka zdecydowanie odbiega od przyjaznych rodzinom świątecznych kreacji od Johna Lewisa czy Marksa i Spencera. Czy dołączenie do zacnego grona świątecznych reklam brytyjskiej marki to dobry pomysł? Co myślicie o kampanii?

W tym roku również Pamela Anderson była gwiazdą kampanii producenta m.in. ekskluzywnej bielizny i gadżetów erotycznych. Za aparat chwycił John Rankin Waddell, który wyreżyserował również świąteczny spot marki 😉 Uznany fotograf zrobił swoje i trzeba przyznać, że na zdjęciach Pamela nawiązuje do, jeśli nie najlepszych, to dobrych lat! 

PS

W zeszłym roku PornHub, znana platforma pornograficzna, również zaprezentowała nam świąteczny spot. Na monitorze widzieliśmy postacie, które z różnych przyczyn spędzały wigilię samotnie, podczas gdy każdy powinien być w towarzystwie rodziny lub przyjaciół. Jaki finał miała ta opowieść?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dwa lata temu zaś widzieliśmy zupełnie inną wizję:

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej ciepłych i rodzinnych spotów świątecznych zobaczycie w naszym przeglądzie tegorocznych kreacji → tutaj.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się