Pierwszą okazją do prezentacji nowej koncepcji jest kampania informująca o ofercie z nielimitowanymi rozmowami ze wszystkimi sieciami za 25 zł miesięcznie. Działania komunikacyjne będą realizowane w telewizji i radiu.
„Robert Górski wcielał się w rolę kioskarza od 2013 roku. Reklamową długowieczność zawdzięczał popularności stworzonego przez nas formatu. Po czterech latach przyszedł czas na zmiany. Nasz bohater opuszcza bezpowrotnie kiosk, dzięki czemu może nawiązać bardziej bezpośredni kontakt z klientami, ponieważ jest przede wszystkim sobą. W pierwszej odsłonie odświeżonego formatu zobaczymy go na planie filmu o polskiej noblistce, gdzie w sprytny i humorystyczny sposób wdaje się w interakcję z jego bohaterami” – powiedziała Magdalena Samek z agencji Publicis Poland.
Zobacz również
Przygotowany przez agencję Publicis trzydziestosekundowy spot będzie emitowany od 14 kwietnia na kanałach należących do stacji TVP, TVN i POLSAT. Wersję radiową wyemitują m.in. rozgłośnie RMF FM czy Radio Zet.
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creatvie Officer), Mateusz Gruca (Copywriter), Karolina Niedzielska (Art Director), Magdalena Samek (Account Supervisor), Ksenia Wałek (Account Manager), Katarzyna Majewska (Produkcja), Adam Miecznikowski (Chief Strategy Officer), Łukasz Worobiej (Senior Strategic Planner). Stronę klienta reprezentowali: Agnieszka Leśnarowska (Senior Brand Manager), Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Paweł Patkowski (Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej). Produkcją zajął się dom produkcyjny Lemon Films, a postprodukcją Orka Film. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Initiative Media.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce