Taksówką do marzeń razem z Bankiem Millennium

Na ulice pięciu największych polskich miast wyjedzie różowa londyńska taksówka, dzięki której każdy będzie miał szansę wygrać 100 tys. zł i spełnić swoje marzenia. Konkurs „Taksówką do marzeń” zaplanowany i zrealizowany dla Banku Millennium przez agencję Lemon Sky, wystartował 10 października.
O autorze
0 min czytania 2013-10-10

Konkurs „Taksówką do marzeń” łączy działania online i offline. Na ulicach Warszawy, Trójmiasta, Poznania, Wrocławia i Krakowa pojawi się taksówka Banku Millennium, do której będzie mógł wsiąść każdy, kto ma marzenia i chciałby się nimi podzielić ze światem, a przy okazji wygrać 100 tys. zł na ich realizację. Wewnątrz pojazdu każde marzenie zostanie nagrane na wideo i opublikowane w sekcji konkursowej kanału Banku Millennium na YouTube www.youtube.com/BankMillennium. 

Akcję wspiera kampania reklamowa online. Lemon Sky została wyłoniona do realizacji tego projektu w drodze przetargu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj