TalentMedia będzie odpowiadać także za wszystkie pozostałe działania promocyjne na YouTube, m.in. przygotowanie trailera kanału Wyremontowani i wsparcie komunikacji produktowej.
Kampania OBI zakłada szereg aktywności, które złożą się na największy projekt branded content na polskim YouTube. Na koniec kwietnia ruszą 2 nowe kanały OBI: Wyremontowani, program rozrywkowy o tematyce remontowej oraz Samo się nie zrOBI, kanał o charakterze edukacyjnym, który będzie wspierał konsumentów w robieniu remontów. Launch kanałów marki będzie miał dodatkowe wsparcie ze strony zasięgowych influencerów.
Zobacz również
– Tak kompleksowa komunikacja marki na YouTube to w Polsce przełom. Sieć OBI jest tu absolutnym pionierem i jako jedyna firma realizuje wszystkie trzy strategie contentowe jednocześnie: help, hero i hub, które są zróżnicowanymi strategiami tworzenia i dystrybucji treści na platformie YouTube – komentuje Krystian Botko, CEO TalentMedia. – Takie podejście zapewnia obecność wśród różnorodnych, rozproszonych społeczności, które posiadają odmienne wzorce konsumpcji. Niezwykle istotne jest to, że wszyscy mamy jeden wspólny cel: kumulację czasu spędzonego przez konsumentów z marką OBI na YouTube – podsumowuje Krystian Botko.
Formuła kanału Wyremontowani będzie nawiązywała do popularnych programów typu metamorfozy, które znamy z telewizji. Poszczególne odcinki będą prezentowały historie różnych osób, którym OBI pomaga wyremontować wybrane pomieszczenia. Dodatkowym wsparciem będą aktywności z udziałem znanych influencerów, Martina Stankiewicza i Krzyśka Golonki. Osobiście zaangażują się w wybraną metamorfozę poprzez filmy promujące program. Już trwają castingi do programu. Chętni mogą się zgłaszać za pośrednictwem dedykowanej strony wyremontowaniobi.pl.
Z kolei Samo się nie zrOBI to kanał poradnikowy, na którym fachowiec Jarek Puścion zaprezentuje triki budowlane oraz niezawodne sposoby na szybki i samodzielny remont wnętrza. Dzięki Samo się nie zrOBI widzowie zainspirowani historiami z Wyremontowanych, będą mogli uzyskać praktyczną wiedzę na temat materiałów i technik, które gwarantują remontowy sukces.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Nasi konsumenci szukają treści poradnikowych, inspirujących, które ułatwią im nie tylko codzienne majsterkowanie, ale i duże remonty. Zaplanowane aktywności wychodzą naprzeciw tym oczekiwaniom. Widzowie naszych kanałów będą mogli znaleźć bogate treści związane z remontem czy doborem materiałów potrzebnych do jego wykonania. Jestem przekonany, że dzięki tym kanałom każdy klient znajdzie potrzebną wiedzę jak sprawnie i samodzielnie przeprowadzić metamorfozę swojego wnętrza – komentuje Grzegorz Kurowski, Dyrektor Marketingu OBI.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dodatkowa promocja działań brandingowych OBI to m.in. trailer kanału Wyremontowani, bumpery produktowe oraz kampania kierowana na sieć reklamową Google Display Network, wspierająca castingi do programu.