Po poniedziałkowej transakcji w LTTM znajduje się 62% rynku (udział w przychodach sieci partnerskich w Polsce), stając się w ten sposób największą grupą profesjonalnego influencer marketingu w Polsce. LTTM zrzesza łącznie 835 kanałów YouTube, mających w sumie 191 milionów subskrypcji, prawie miliard wyświetleń miesięcznie (994 miliony) i 9616 lat oglądania – oznacza to, że wideo publikowane w sieci generują średnio 384 nowe wyświetlenia i 32,5 godziny czasu oglądania (watchtime) co sekundę. W sieci znajdują się zarówno początkujący twórcy, jak i najpopularniejsze gwiazdy. Co drugi (45%) z twórców z TOP100 najpopularniejszych youtuberów w Polsce współpracuje z LTTM.
– Po zakupie sieci Gamellon oraz utworzeniu dwóch nowych podmiotów postanowiliśmy stworzyć parasolową markę LTTM. Dzięki temu zachowujemy wszystkie podmioty w grupie i jasno określamy kompetencje każdej ze spółek oraz dobitnie określamy naszą pozycję na rynku. Na ten moment to sześć marek, które są liderami w swoich kategoriach i nie stanowią dla siebie konkurencji. Naszą misją jest profesjonalizacja branży, edukacja w zakresie influencer marketingu oraz wspieranie całego środowiska twórców internetowych. W związku z silnym rozwojem rynku, który obserwujemy i intensywnym progresem naszych marek, przewidujemy wzrost przychodów grupy o kilkadziesiąt procent z roku na rok – mówi Krystian Botko, CEO LTTM.
Zobacz również
Oprócz startu grupy, na konferencji prasowej zapowiedziano również wprowadzenie na polski rynek nowej, autorskiej technologii opracowanej wspólnie przez LifeTube i TalentMedia. HubYT – bo pod taką marką funkcjonować będzie zapowiadana spółka – będzie pierwszym na rynku zautomatyzowanym i samoobsługowym kreatorem kampanii z youtuberami. Narzędzie obecnie znajduje się w fazie beta i jest testowane przez wybranych klientów i influencerów.
– HubYT to pierwszy na rynku kreator kampanii z twórcami wideo. Będzie czymś zdecydowanie więcej, niż tylko platformą umożliwiająca znalezienie odpowiedniego twórcy do współpracy. HubYT pokieruje całym procesem planowania kampanii oraz pozwoli na mierzenie jej efektów w czasie rzeczywistym. Technologia, którą stworzyliśmy, odpowiada na rozwijającą się potrzebę współpracy marek z mikroinfluencerami oraz coraz większe wymagania klientów w związku z usprawnieniem procesu realizacji kampanii wideo – komentuje Lidija Vukić, Managing Partner w LTTM odpowiedzialna za HubYT.
W ramach LTTM powołano również nową spółkę – Mellon Media. Będzie odpowiedzialna za produkcję wideo oraz tworzenie nowych kanałów i własnych formatów na YouTube. Za rozwój spółki odpowiedzialny jest Adam Semik, dotychczasowy CEO firmy Gamellon.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Zarząd LTTM tworzą: Krystian Botko (CEO), Paweł Stano (VP), Lidija Vukić (MP, odpowiedzialna za rozwój HubYT), Piotr Łuczak (MP, odpowiedzialny za rozwój agencji TalentMedia), Kamil Bolek (CMO).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W skład grupy LTTM wchodzą:
- TalentMedia – agencja profesjonalnego influencer marketingu,
- LifeTube – sieć partnerska YouTube,
- HubYT – kreator skutecznych kampanii z youtuberami,
- Mellon Media – producent wideo, nowych kanałów i formatów na YouTube,
- Glow – marka wyspecjalizowana w beauty, fashion i lifestyle’u,
- Gamellon – marka wyspecjalizowana w gamingu.