Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski promują czytelnictwo w kampanii „Mała książka – wielki człowiek”

„Zadbaj o książkowy rozwój dziecka” to motyw przewodni kampanii społecznej promującej czytelnictwo wśród najmłodszych, której ambasadorami są Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski.
O autorze
1 min czytania 2019-11-21

W ramach akcji „Mała książka – wielki człowiek” w całej Polsce są rozdawane Wyprawki Czytelnicze. Każdy przedszkolak, który przyjdzie z rodzicem do biblioteki biorącej udział w projekcie, otrzyma w prezencie niezwykłą książkę „Pierwsze czytanki dla…” zilustrowaną przez mistrza polskiej ilustracji dla dzieci – Józefa Wilkonia.

Spot reklamowy to kolejny element kampanii mający na celu poinformowanie, jak największej liczby dzieci i rodziców o tym niezwykłym przedsięwzięciu.

– Każdy, kto dba o swoje dziecko, powinien czytać mu książki. Bez książek nie jest możliwy prawidłowy rozwój najmłodszych. Czytanie powinno być równie ważne jak oddychanie, jedzenie czy ruch. To wręcz gimnastyka umysłu, a także ćwiczenie wyobraźni. Dobre książki są jak idealnie dobrane składniki odżywcze dla małego dziecka – takie superwitaminy, które pozytywnie wpływają na jego intelektualny rozwój – mówi reżyser spotu, Jakub Nurzyński.

– Tamara Arciuch, nasza bohaterka, przy okazji różnych czynności dnia codziennego w sposób przewrotny i z poczuciem humoru opowiada, jak „książkowo” dbać o rozwój dziecka. Podkreśla, jak ważna jest jego więź z rodzicem oraz jak wielkie znaczenie ma czytanie. W roli taty gościnnie wystąpił Bartek Kasprzykowski. – dodaje scenarzysta spotu, Cezary Zieliński.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wybór ambasadorów akcji nie był przypadkowy. Inicjatywa Instytutu Książki jest bliska sercu aktorskiego małżeństwu.

– Zdecydowaliśmy się zostać ambasadorami tej akcji, dlatego że sami czytamy naszemu dziecku i widzimy, jakie są efekty tego czytania. – wyjaśnia Bartłomiej Kasprzykowski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Od listopada spot kampanii społecznej „Mała książka – wielki człowiek” można zobaczyć na antenie stacji Polsat i TVN, jak również na fanpage’u kampanii. W grudniu będzie również emitowany w TVP1, TVP2, a także na platformach internetowych VOD: TVP VOD, Player.pl, RMFON. Dodatkowo spot można usłyszeć na antenie radia RMF FM. Za kreację i produkcję spotu jest odpowiedzialny Orient Film.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się