– Rozwój technologii i internetu doprowadził do zmiany w strategii komunikacji marek. Powszechny dostęp do treści wideo nakłada na reklamodawców konieczność produkcji materiałów wysokiej jakości, niezależnie od tego, do którego z kanałów komunikacji są przeznaczone. To, czym się różni podejście w przypadku produkcji ATL i internetowych, w tym do kanałów social media, to nie tylko dynamika, z jaką trzeba organizować pracę i dostarczać content. To także umiejętność efektywnego wykorzystania budżetu produkcyjnego do wielokanałowej dystrybucji – mówi Magda Olak, dyrektor zarządzająca studia TANK. – Powołanie grupy produkcyjnej jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów. TANK Group to wysoka jakość produkcji, efektywność oraz umiejętność szybkiej reakcji na zmieniające się oczekiwania i warunki pracy. – dodaje Olak.
Stworzenie TANK Group wiąże się także ze zmianami kapitałowymi – sprzedażą mniejszościowej części udziałów w spółce Black Rabbit firmie TANK. Obie marki pozostaną na rynku i będą zarządzane jak dotychczas: TANK przez Magdę Olak, zaś Black Rabbit przez Wojtka Jeżowskiego. Wspólnie Magda i Wojtek ze wsparciem Lucyny Stróżak – zarządzającej działami produkcji obu firm – będą prowadzić projekty wymagające holistycznego podejścia i dużego doświadczenia w produkcjach dla telewizji i internetu.
Zobacz również