Rodzinna tradycja
Sponsoring Wrocławskiego Finału WOŚP wpisał się w kalendarz działań rodzinnej firmy, która swoją siedzibę ma w Ujeźdźcu Małym. Nie bez powodu, ponieważ wspieranie lokalnych społeczności i inicjatyw charytatywnych leży w DNA marki, będąc jednocześnie częścią działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w obszarze RAZEM.
Każdego roku powracamy do wspólnego grania z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, bo mamy świadomość, jak wiele dobrego niesie za sobą dzieło Jurka Owsiaka. Wspieramy te działania od samego początku, więc nie mogło nas zabraknąć również w 2022 roku podczas jubileuszowego, 30. Finału WOŚP. Cieszymy się, że kolejny raz możemy być częścią tej wielkiej charytatywnej akcji, łącząc się z milionami ludzi o wielkich sercach. W styczniu trzeci rok z rzędu zagramy jako główny sponsor Wrocławskiego Finału WOŚP, wspierając przy tym lokalne społeczności, których sami też jesteśmy częścią – mówi Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu i eksportu w Tarczyński S.A.
Zobacz również
Charytatywne licytacje
W tym roku firma przekazała na aukcję WOŚP kevlar Taia Woffindena, w którym trzykrotny żużlowy mistrz świata ścigał się podczas Speedway Grand Prix w sezonie 2020, zdobywając wówczas tytuł Wicemistrza Świata. Ponadto będzie można wylicytować wynajem Food Trucka MeatLovers, który urozmaici imprezę zwycięzcy smacznymi hot-dogami Tarczyński Naturalnie. Licytacje dostępne są na platformie Allegro.
Wrocławski Finał WOŚP powróci w tym roku na swoje miejsce, czyli rynek miasta, gdzie m.in. dzięki wsparciu sponsora głównego zobaczymy na żywo koncerty polskich gwiazd, a także inne atrakcje i licytacje na rzecz fundacji. Na miejscu nie zabraknie też food trucka Meatlovers oraz futbolistów amerykańskich Panthers Wrocław, których głównym sponsorem od lat jest marka Tarczyński. Finałowa impreza w stolicy Dolnego Śląska odbędzie się w weekend 29-30 stycznia.
Zeszłoroczne działania producenta mięsnych przekąsek pozwoliły zasilić konto Fundacji kwotą sięgającą 150 tys. złotych. Wylicytowano wówczas m.in. krasnala z wizerunkiem Jurka Owsiaka, który w tym roku dumnie stanął pod przedsiębiorstwem firmy w Ujeźdźcu Małym, oddając przywiązanie Tarczyńskiego do Wrocławia, jego kultury i społeczności. Jak będzie w tym roku? O tym, przekonamy się już niebawem.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Link do licytacji na platformie Allegro: Wynajem food trucka Meatlovers; Kevlar Taia Woffindena
Słuchaj podcastu NowyMarketing