Tarczyński rusza z kampanią promocyjną nowych smaków kabanosów

Tarczyński rusza z kampanią promocyjną nowych smaków kabanosów
O autorze
1 min czytania 2024-03-05

W najnowszej odsłonie kampanii wizerunkowej marki Tarczyński główną rolę grają trzy nowości produktowe. To flagowe Kabanosy Exclusive ze zredukowaną ilością tłuszczu aż o 40%, pikantne Kabanosy Extreme i pełne smaku Kabanosy Nadziane.

Każdemu z produktów, osadzonemu w osobnym spocie towarzyszy znana i lubiana postać muszkietera, który wraz z pozostałymi bohaterami przeżywa emocje i  przekąsza ulubione kabanosy, bo „znowu by coś zjadł”.

Humorystyczne filmiki ukazują sytuacje, w których przewijają się hasła: „oglądamy – przekąszamy” i „gramy – przekąszamy”. To właśnie w tych codziennych momentach, konsumenci najczęściej sięgają po swoje ulubione przekąski. Nowe spoty będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych, pojawiają się również w mediach społecznościowych: na Facebooku, YouTube, Instagramie, TikToku oraz w kinach.

Działania promocyjne potrwają do końca kwietnia 2024 roku. Za ich produkcję odpowiada Papaya Films, a reżyserem spotów jest Piotr Janowski.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: materiały prasowe firmy Tarczyński

Słuchaj podcastu NowyMarketing