Tarczyński sponsorem XII edycji turnieju Tauron Giganci Siatkówki

Marka Tarczyński została Sponsorem Premium XII edycji Międzynarodowego Turnieju Charytatywnego Giganci Siatkówki, który rozgrywa się na Dolnym Śląsku. Sponsoring sportu oraz wsparcie lokalnych społeczności są ważnymi obszarami działalności marki w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).
O autorze
2 min czytania 2021-09-17

Giganci Siatkówki z nowym sponsorem

Tauron Giganci Siatkówki to najważniejszy przedsezonowy turniej klubowy w Polsce, ale i w Europie. W tym roku o Puchar Sponsora Tytularnego powalczą Mistrzowie Polski – Jastrzębski Węgiel, PGE Skra Bełchatów, a także tureckie drużyny Fenerbahçe Stambuł oraz Galatasaray Stambuł. Tegoroczna – XII edycja turnieju zostanie rozegrana w dniach 24-26 września w Miliczu i Jelczu-Laskowicach. Dochód z biletów przeznaczony będzie tradycyjnie na rozwój sportowy najmłodszych.

W tym roku drugim największym sponsorem imprezy – zaraz po sponsorze tytularnym – została firma Tarczyński. Jak mówią jej przedstawiciele, działania CSR-owe wpisane są w ich DNA:

– W naszej rodzinnej firmie od początku działalności wyznajemy zasadę, że liczy się coś więcej, niż tylko biznes. Jako marka społecznie odpowiedzialna podejmujemy liczne działania mające pozytywne przełożenie nie tylko na klientów, ale także lokalne społeczności czy środowisko naturalne. Pragniemy być dla ludzi i blisko ludzi, dlatego podjęliśmy kolejną decyzję o zaangażowaniu marki Tarczyński w sport. W tym roku – jako sponsor premium Międzynarodowego Turnieju Charytatywnego Giganci Siatkówki – będziemy nie tylko promować aktywność fizyczną wśród dzieci, młodzieży i dorosłych, ale także wspierać rozwój młodych sportowców. Jesteśmy tym bardziej dumni, że tegoroczna edycja będzie miała miejsce w Miliczu i Jelczu-Laskowicach, czyli bliskich nam rejonach. Trzymamy kciuki za wszystkich uczestników turnieju – mówi Jacek Tarczyński, Prezes Tarczyński S.A.

Dzięki udzielonemu wsparciu finansowemu marka może liczyć m.in. na branding boiska, sprzętu meczowego i elementów rozgrywek, ekspozycję strefy firmowej oraz foodtrucka przed halą sportową, jak również wsparcie promocyjne w mediach społecznościowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Społeczna odpowiedzialność w biznesie

Tarczyński od wielu lat wspiera nie tylko lokalne społeczności z obszaru Doliny Baryczy i województwa dolnośląskiego, ale także aktywnie angażuje się w sponsoring sportu. Firma jest głównym sponsorem najlepszej polskiej drużyny futbolu amerykańskiego – Panthers Wrocław, którzy w tym roku odnieśli sukces na arenie międzynarodowej, docierając do półfinału najlepszych rozgrywek kontynentu – European League of Football. Na co dzień producent wspiera też piłkarzy lokalnej drużyny LKS Barycz Sułów oraz młodego thriatlonistę Marcela Kozaczkiewicza. Na koncie ma również współpracę z trzykrotnym mistrzem świata na żużlu – Taiem Woffindenem.

Co ciekawe, marka postanowiła rozszerzyć swoje zaangażowanie również na sektor gamingu – jako pierwsza firma z sektora spożywczego uruchomiła własny kanał pn. Tarczyński Studio Live na platformie Twitch, a także powołała do życia własną sekcję e-sportową Tarczyński Protein Team, która występuje w najbardziej prestiżowych ligach w kraju. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej o zaangażowaniu marki Tarczyński w sport można przeczytać na tarczynskilepiej.pl. Bilety na tegoroczny turniej Giganci Siatkówki można kupić już teraz na: gigancisiatkowki.eu/tickets.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się