W ideę akcji wpisany jest temat więzi dzieci z ojcem. Głównym celem działań promocyjnych jest zachęcenie do świętowania Dnia Ojca razem z marką Oreo. Na stronie konkursowej www.tatojestsuper.pl codziennie pojawia się nowe zdanie, które internauci mają uzupełnić. Zadaniem uczestników jest dokończenie krótkich historii związanych z ich ojcami. Codziennie autorzy 10 – ciu najciekawszych odpowiedzi wygrywają personalizowane koszulki z treścią ich wpisów. Koszulka ta wraz z ciasteczkami Oreo jest doskonałym prezentem na Dzień Ojca. Każdego dnia jeden ze zwycięzców jest nagradzany na antenie radia RMF FM . Dodatkowo 22 czerwca i w Dniu Ojca – 23 czerwca, za pośrednictwem strony www.tatojestsuper.pl można złożyć swojemu tacie życzenia i wygrać nagrodę główną – zapas ciastek Oreo oraz voucher Travel Pass o wartości 1000 zł .
Akcja wspierana jest reklamą telewizyjną związaną z Dniem Ojca, kampanią w internecie, radiu oraz na standardowych i niestandardowych nośnikach reklamy zewnętrznej. Na citylightach wykorzystany został tzw. „element lustrzany”, dzięki któremu można sobie zrobić zdjęcie w koszulce z napisem „Tato jest super”.
Zobacz również
W zabawie można uczestniczyć również za pośrednictwem strony mobilnej m.tatojestsuper.pl. Kampania zakończy się 23 czerwca br.
Strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom we współpracy z Mondelez Polska. Starcom i agencja Next odpowiadają również za mechanizm i synergię działań we wszystkich mediach. Agencje Red8 Events oraz Red8 Digital są autorami koncepcji aktywacji, nazwy akcji, key visuala oraz całej linii kreatywnej. Red8 Events zajmuje się także koordynacją animacji prowadzonych w wybranych miastach Polski. Adaptację spotu telewizyjnego przygotowała agencja reklamowa DRAFTFCB+AD FABRIKA.
Słuchaj podcastu NowyMarketing