Jak można zatrzeć nieprzyjemne uczucie związane z noszeniem imienia byłego na ramieniu, jednocześnie pomagając?
Agencja Ogilvy z Brazylii wykorzystała rosnącą tendencję usuwania tatuaży do pomocy fundacji Petz. Kampania ma zachęcić do przyjmowania porzuconych zwierząt. Pomysł jest genialnie prosty — zamiast przejść przez bolesny proces usuwania imienia ex na skórze, należy podać jego imię w salonie tatuażu Tattoo You, współpracującego z agencją, by następnego dnia otrzymać niespodziankę!
Zobacz również
-
#OdKulis: „Popatrz, Posłuchaj, Połącz” Fundacji UNAWEZA. Akcja, która uczy, jak udzielać Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego
-
„The Trial”: Lingokids zdejmuje poczucie winy z rodziców, których dzieci spędzają czas przed ekranem
-
„Przepis na dezinformację”: kampania Ministerstwa Cyfryzacji przeciw manipulowaniu informacjami w sieci
Kampania powstała, by ratować porzucone zwierzaki. Według raportu Veja Sao Paulo opublikowanym w styczniu 2017, co najmniej 500 zwierząt ratowanych jest miesięcznie z ulicy.
PS
„Tatuaże Wolności” to projekt polegający na zastąpieniu prymitywnych, szpecących tatuaży więziennych, akceptowanymi społecznie tatuażami artystycznymi. Tym samym pozwalając byłym osadzonym ponownie wystartować w życiu, bez śladów przypominających im o błędach młodości.
„Przepis na dezinformację”: kampania Ministerstwa Cyfryzacji przeciw manipulowaniu informacjami w sieci
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Swojego czasu Pedigree zaprezentowało reklamę, w której czworonogi wypełniają więźniom pustkę po rodzinie i przyjaciołach, zapewniają towarzystwo, motywują do dalszych działań. Są przy nich, gdy zabrakło wszystkich innych. Byli więźniowie i psy ze schroniska dają sobie nawzajem druga szansę.