Z okazji 150. urodzin marki Heinz, Sheeran użyczył jej wzoru swoich tatuaży, owocem czego jest butelka „Ed Sheeran X Heinz Tomato Ketchup, Tattoo Edition”, na której honorowe miejsce zajmuje słynny tatuaż Eda z etykietką ketchupu Heinz. Na całym świecie dostępnych jest tylko 150 takich butelek, a każda z nich została podpisana przez Eda Sheerana. Butelka jest sprzedawana w kolekcjonerskim opakowaniu w kształcie głośnika.
Zobacz również
Są dwa sposoby na zdobycie jednej ze 150 butelek ketchupu „Ed Sheeran X Heinz Tomato Ketchup, Tattoo Edition”:
- Licytacja na aukcji w londyńskim domu aukcyjnym Christie’s w Londynie, gdzie limitowana edycja ketchupu zostanie zaprezentowana po raz pierwszy. Aukcja charytatywna odbędzie się w czwartek 15 sierpnia br. w godzinach 18.00-20.00 (BST). Zostaną wówczas zlicytowane trzy butelki.
- Udział w międzynarodowym losowaniu, które rusza już dziś (12.08.2019) o 12.00 czasu londyńskiego (BST) na stronie paddle8.com/EdSheeranHeinz. Zgłaszając swój udział w losowaniu, fani mogą wpłacać dobrowolne datki, a zwycięzcy zostaną wylosowani spośród wszystkich zgłoszeń nadesłanych do 23 sierpnia br. do 17.00 czasu londyńskiego (BST).
Cały dochód ze sprzedaży zostanie przekazany organizacji charytatywnej wskazanej przez Eda (East Anglia’s Children’s Hospices, EACH) i przez markę Heinz (Rise Against Hunger).
Ponadto, kilka wyjątkowych butelek zostanie wręczonych najbardziej oddanym fanom Eda i marki Heinz, a część trafi do muzeów na całym świecie, gdzie każdy będzie mógł je podziwiać.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Spot reklamowy ketchupu Heinz z udziałem Eda Sheerana możecie zobaczyć tutaj.