TATUUM dołącza do grona partnerów Klarny

Klarna ogłosiła rozpoczęcie współpracy z kolejną polską marką odzieżową. TATUUM, która już od 25 lat tworzy unikalne kolekcje dla swoich klientek, od teraz umożliwia im odroczenie płatności za zakupy, dzięki opcji „Zapłać za 30 dni”.
O autorze
1 min czytania 2022-10-14

Z okazji jubileuszu, marka TATUUM stworzyła wyjątkową kolekcję „25 LAT TATUUM Z BLISKOŚCI UTKANE”, której nazwa podkreśla relacje łączące ją z klientkami, pracownikami oraz przyjaciółmi firmy. Od teraz marka, by jeszcze bardziej zbliżyć się do swoich konsumentek, wprowadza do swojego e-sklepu opcję „Zapłać za 30 dni” z Klarną.

Od 1997 roku działania marki koncentrują się przede wszystkim na klientkach, ich potrzebach i doświadczeniach. Staramy się wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom, być bliżej nich, dostosowując się do globalnych zmian w branży fashion. Dlatego od teraz umożliwiamy im również odroczenie płatności za zakupy i wprowadzamy do naszego e-sklepu elastyczne opcje płatności Klarny. Funkcjonalność będzie dostępna zarówno w polskim, jak i czeskim sklepie internetowym TATUUM – komentuje Dagmara Ollesz-Miącz – dyrektor e-commerce, z TATUUM
Z naszego raportu „Modna Polska. Nowa generacja Polaków na zakupach” wynika, iż 56 % polskich konsumentów mody szuka ponadczasowych produktów wysokiej jakości. Takich właśnie produktów dostarcza Tatuum. To doskonale znana konsumentom polska marka odzieżowa, utrzymująca od lat silną pozycję na rynku. Cieszymy się, że wspólnie z nami rozwija swoją działalność, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientek i oferując im możliwość płacenia w stylu #smoooth – powiedział Łukasz Dwulit, country manager Klarny w Polsce.

TATUUM od początku swojej działalności wpisuje się w trend slow fashion. Dzięki rzetelnemu krawiectwu, ogromnej pasji i zaangażowaniu w tworzenie produktów, dostarcza swoim klientkom uniwersalne i praktyczne ubrania wysokiej jakości, które będą im służyć przez długi czas. Teraz, wdrażając opcję „Zapłać za 30 dni” od Klarny, umożliwia klientkom robienie świadomych i przemyślanych zakupów, za które najpierw będą mogły odbierać i sprawdzić produkt, a dopiero później za niego zapłacić.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj