TBWA powiększa zespół Social Media o dwóch Moderatorów/Content Designerów. W marcu br. do działu dołączyła Urszula Hryniewicz i od tego czasu realizuje kampanie w mediach społecznościowych dla klienta z branży spożywczej. Swoje doświadczenie zdobywała od 2010 roku zajmując się moderacją i tworzeniem contentu w czołowych agencjach kreatywnych.
W wolnych chwilach czyta – głównie polskie i skandynawskie kryminały. Anna Pietrzkowicz, która zasiliła kręgi social media w czerwcu br., początkowo związana była z branżą PR i pracowała w znanych agencjach zajmujących się komunikacją, w których realizowała projekty dla lokalnych, jak i globalnych marek. Następnie swoje zainteresowanie przeniosła na media społeczne i doświadczenie zdobywała w jednej z czołowych agencji interaktywnych. W TBWA zajmuje się obsługą fanpage’y, tworzeniem contentu, bieżącą moderacją i animacją społeczności. Za swoje hobby uznaje podróże, gotowanie i czytanie.
Zobacz również
Paulina Zalewska dołączyła do TBWA w kwietniu br., obejmując stanowisko Junior Account Executive i wzmocniła tym samym dział digitalowy. Doświadczenie zdobywała w niezależnych agencjach kreatywnych, biorąc udział w licznych projektach i realizując kampanie internetowe.
W TBWA rozpoczęła swoją karierę od obsługi klienta z branży spożywczej, natomiast obecnie angażuje się w działania dla marki związanej z bankowością. Prywatnie jest fanką kina skandynawskiego i hiszpańskiego.
Zmiany zaszły również w dziale kreacji, do którego w lipcu br. na stanowisko Copywritera dołączył Adam Tokarski. Adam ukończył studia na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją marketing polityczny. Doświadczenie w reklamie zdobył dzięki pracy w agencjach reklamowych, natomiast zdolności copywriterskie rozwinął realizując projekty dla znanych marek z branży FMCG, kosmetycznej, motoryzacyjnej czy międzynarodowego operatora telefonii komórkowej. Jego pasją jest beatmaking, a w wolnych chwilach trenuje judo.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Magdalena Lewandowska ukończyła Technikum Fotograficzne, a także studia na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja społeczna na Uniwersytecie Wrocławskim ze specjalizacją Communication Design. Wcześniej pracowała w jednej z największych polskich agencji reklamowych. Do działu Client Service TBWA dołączyła w styczniu 2016 roku obejmując stanowisko Account Executive. Obecnie współpracuje z firmami z różnych branż m.in. motoryzacyjnej i kosmetycznej. Prywatnie interesuje się fotografią.
Słuchaj podcastu NowyMarketing