Idea kreatywna i hasło kampanii brzmią „To, co dobre zaczyna się od Cafissimo”. Dwa 15-sekundowe spoty podkreślają wysoką jakość 100% naturalnej kawa z certyfikatami jakości, która dzięki hermetycznemu zamknięciu zachowuje aromat i świeżość. A wygodne i designerskie ekspresy ciśnieniowe Tchibo Cafissimo pozwalają szybko i łatwo przygotować wyśmienitą kawę.
W ramach specjalnej promocji na fanów kawy czekają zestawy ekspresów i kaw kapsułkowych Tchibo Cafissimo w obniżonych i atrakcyjnych cenach. Urodzinowe zestawy dostępne są sprzedaży w sklepie internetowym Tchibo oraz w sklepach stacjonarnych Tchibo. Urodzinowa promocja trwa od 10 do 23 września lub do wyczerpania zapasów.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Działania realizowane są w telewizji oraz w Internecie, gdzie swoim zasięgiem obejmują social media (YouTube, Facebook, Instagram) oraz kampanię display. Kreacją i realizacją kampanii oraz zakupem mediów online zajęła się agencja VML Poland. Za zakup mediów ATL odpowiada dom mediowy Initiative Media. Kampania potrwa do 23 września.