29 czerwca br. Teads, globalna platforma mediowa, ogłosił zwycięzców pierwszego Grand Prix Teads Awards. Projekty oceniane były przez prestiżowy panel specjalistów od marketingu. Nagrody przyznane zostały dla najlepszych w kreatywności mobilnej z całego świata. W obradach wzięli udział sędziowie w składzie:
- Meredith Herman, VP global marketing services, GsK
- Kristen Colonna, VP marketing enablement, Pernod Ricard
- Nicolas Comestaz, VP global media, COTY
- Kimberley Gardiner, senior vice president marketing, VW of America
- Kenneth Wilhelm, director portfolio, Nestlé Purina North America
- Justin Baum, creative director at Lenovo
Nagrody zostały przyznane w 3 kategoriach: Best Optimized Display, Best Optimized Video i Best Optimized Campaign od L’Atelier. L’Atelier to autorskie warsztaty kreatywne Teads, w ramach których zespoły marek i agencji spotykają się z grafikami, programistami i kreatywnymi strategami z Teads Studio podczas ukierunkowanych sesji. Dzięki temu L’Atelier to wyjątkowe, energetyzujące spotkania, w którym kreacje digitalowe można porównywać z KPI kampanii, tworząc je w czasie rzeczywistym.
Zobacz również
Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach:
Best Optimized Display
Gold: Pernod Ricard for Campo Viejo Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Display Flow Effect
Silver: Ford for 2020 Ford Ranger
Display Flow Effect
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Bronze: Samsung for Samsung ZFold
Display Flow Effect
– To fantastyczna kreacja, bardzo wpływowa i przykuwająca uwagę, naprawdę ożywiająca kampanię. Pomysł płynnie przekłada się na format mobilny. Wizualny strumień koloru dosłownie „rozświetla lato”, wyróżnił się jako doskonały przykład „show” dla marki, a nie „opowiedzenia” historii. Gratulacje dla Pernod za tak dobrą robotę w dostosowaniu kampanii do urządzeń mobilnych. Udało im się dokonać przełomu dzięki kreatywności, która zapewnia jasne i przekonujące przesłanie – powiedziała sędzia Meredith Herman, VP global marketing services, GSK.
Best Optimized Video
Gold: Nestlé for Purina Cares
Video with Branded Skin & 3D Effect
Silver: GSK for Sensodyne
Video with Branded Skin
Bronze: Cartier
6 Second Video with 3D Effect
– Purina wykonała fantastyczną robotę tworząc niesamowite wrażenie i przełom, humanizując treść, aby stworzyć prawdziwą jasność przekazu. Dzięki wrażeniu przypominającemu 3D i zabawnej historii, stworzyli bardzo prostą i zabawną kreację, która sprawia, że karmienie zwierzaka jest bardzo powiązane z dynamiczną reklamą wideo – powiedziała sędzia Kimberley Gardiner, senior vice president marketing, VW of America.
Best Optimized Campaign – Delivered through Teads L’Atelier
Gold: Heineken for Strongbow
Video Scroller, and Flow Effect
Silver: Nestlé for Nespresso Ice
3D Cube, Video with 3D Effect & Flow Effect
Bronze: GSK for Otrivin
Videos with 3D Effect and Vertical Video with 3D Effect
– Ta kampania miała bardzo silny branding na etapie świadomości i sprytne wykorzystanie perspektywy butelki z bliska i osoby przemoczonej po bokach. Użycie interesujących kątów wpłynęło na rzucający się w oczy początek, a następnie prosty i jasny komunikat, który „ożył” w całym zestawie kreatywnym. Co najważniejsze, Heineken zademonstrował tutaj prostą, przejrzystą i skuteczną realizację, która ma kluczowe znaczenie dla aktywacji mobilnych. Było to najlepsze połączenie wywołania u widza instynktownego poczucia (lata i orzeźwienia) oraz pokazania, czym jest produkt (z „jabłkiem w szklance”) w ciekawy wizualnie sposób. Całe atelier Strongbow jest naprawdę potężne, wszystkie jednostki bawią się nieodłącznym smakiem jabłka i orzeźwiającą naturą napoju, naprawdę genialne – powiedział sędzia Justin Baum, creative director, Lenovo.
– Kreatywność jest motorem numer 1 efektywności mediów, dlatego w Teads przywiązujemy tak dużą wagę do współpracy z naszymi klientami, aby ich treści miały jak największy wpływ na urządzenia mobilne. Praca z tak prestiżowymi jurorami była prawdziwą przyjemnością, aby móc spojrzeć na jakość pracy wykonanej w wielu kategoriach i na wielu rynkach. Gratulacje dla dzisiejszych zwycięzców Grand Prix, którzy zasłużenie zostali nagrodzeni za ich kreatywność jako „najlepsi z najlepszych”. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak razem z naszymi wspaniałymi klientami możemy w przyszłym roku jeszcze bardziej podnosić poprzeczkę – podsumował Grand Prix Awards Marc Zander, SVP global client partnerships, Teads .
Więcej informacji o nagrodach, w tym pełną listę i linki do wszystkich kreacji, można znaleźć tutaj .