– Osiągnęliśmy bardzo dobre wyniki finansowe w 2021 roku, który upłynął pod znakiem dalszych innowacji naszych produktów – tak, by najważniejsze marki wraz ze swoimi agencjami mogły łatwiej poruszać się po coraz bardziej złożonym ekosystemie reklamowym. Nasze nowe rozwiązania, stawiające na pierwszym miejscu kwestie prywatności, zyskują na popularności w całej branży, umożliwiając naszym klientom dotarcie do kluczowych odbiorców w środowisku pozbawionym plików cookies. Technologie i rozwiązania cookieless dostarczamy także naszym wydawcom, z którymi współpracujemy, aby lepiej przygotować ich na świat bez cookies. W 2021 r. podpisaliśmy wiele nowych globalnych umów z wiodącymi światowymi markami. Nasza działalność w zakresie reklamy performance, skoncentrowana na pozyskiwaniu ruchu i konwersji, była głównym czynnikiem wpływającym na wyniki w 2021 r., co pozwoliło osiągnąć nam wzrost o 65% w ujęciu rocznym. Reklama performance stanowi obecnie znaczącą część naszych całkowitych przychodów. Nadal zwiększamy inwestycje w ludzi – talenty inżynieryjne i sprzedażowe, aby zapewnić nam stały rozwój. Co więcej, w momencie, w którym zaufanie i transparentność mediów nigdy nie były tak ważne, zamierzamy nadal wspierać najlepszych wydawców na świecie jako zaufanych partnerów w zakresie monetyzacji ich powierzchni – komentuje Jeremy Arditi, co-CEO Teads.
Najważniejsze osiągnięcia Teads z 2021 r.
Zobacz również
Stworzenie pierwszej samoobsługowej platformy reklamowej działającej całkowicie bez użycia plików cookies
W 2021 r. Teads utrzymało pozycję lidera innowacji, wprowadzając w platformie do zakupu reklam – Teads Ad Manager („TAM”) – przełomowe rozwiązanie, które umożliwia reklamodawcom prowadzenie kampanii w 100% cookieless. Dotyczy to całego cyklu marketingowego: planowania, targetowania, wyświetlania i raportowania. „Cookieless mode” to punkt zwrotny nie tylko dla Teads, ale i dla całej branży, ponieważ zapewnia wszystkim partnerom firmy – reklamodawcom, agencjom i wydawcom, znaczącą przewagę w dzisiejszym, coraz bardziej pozbawionym cookies, świecie. Ponadto Teads uruchomiło również inicjatywę „cookieless readiness”, dzięki której umożliwia markom i ich agencjom bezpośrednie testy, które pokazują, że efektywność kampanii cokieless jest taka sama lub lepsza niż w kampaniach opartych na plikach cookies. Biorąc pod uwagę fakt, że około 40% globalnego ruchu w sieci już teraz nie korzysta z cookiesów (1), firma spodziewa się, że jej innowacyjność w dziedzinie cookieless będzie znaczącym czynnikiem zapewniającym wzrost w przyszłości.
Podpisanie nowych umów partnerskich z wiodącymi markami
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W 2021 r. Teads kontynuowało współpracę z największymi światowymi markami, które dzięki firmie osiągają ogromny zasięg w wysokiej jakości środowisku reklamowym. Podpisując umowy partnerskie, w ramach rocznego budżetu, firmy otrzymują pomoc dedykowanych specjalistów Teads w zakresie korzystania z danych odbiorców, targetowania, platformy kreatywnej czy insightów. Wszystko po to, by maksymalnie wykorzystać możliwości Teads i osiągać najlepsze wyniki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Coraz więcej wydawców premium w zasięgu platformy
Teads nieustannie podpisuje nowe umowy, a także odnawia te istniejące z wiodącymi wydawcami na kluczowych dla firmy rynkach z całego świata. Wiele z tych umów jest zawieranych na wyłączność, aby reklamy klientów – zarówno wideo, jak i display, były wyświetlane w najlepszych placementach tekstów redakcyjnych. W 2021 r. Teads zintegrowało się z ponad 2800 wydawcami z całego świata. Utrzymało też 98% z 500 najlepszych wydawców z 2020 roku, co świadczy o zadowoleniu i zaufaniu z ich strony.
Ważne usprawnienia narzędzi do działań performance
W 2021 roku znacząco zaktualizowano produkty performance, dzięki czemu Teads oferuje obecnie jedno z najbardziej zaawansowanych rozwiązań pozyskiwania jakościowego ruchu na rynku. Rozwiązania performance wprowadziliśmy po raz pierwszy w 2018 r. i nadal stanowią one znaczący czynnik całkowitego wzrostu naszych przychodów. Sukces działań platformy pod kątem performance czyni Teads wysoce konkurencyjnym w całym ekosystemie reklamowym.
Lider w pomiarze Attention Economy
W ostatnich latach Teads wraz z Havas i Dentsu przebadało bardzo dokładnie kwestie uwagi użytkowników. Uczyniono z niej nowy wskaźnik efektywności, wychodząc poza standardy viewability, by reklamodawcy współpracujący z Teads mogli oczekiwać jeszcze lepszych wyników kampanii.
Zainwestowano w nowe talenty i poszerzono zasięg firmy
W 2021 r. Teads zatrudniło ponad 230 nowych pracowników, co sprawiło, że na koniec roku w firmie pracowało 1035 pełnoetatowych pracowników w 26 krajach na całym świecie. Dzięki centrum technologicznemu zlokalizowanemu w Montpellier we Francji udało się przyciągnąć i utrzymać najlepsze talenty technologiczne. Co więcej, w najbliższych 18 miesiącach Teads przewiduje podwojenie liczby pracowników w tym obszarze, by realizować nowe inicjatywy produktowe i zwiększać swój udział w rynku. Dodatkowo firma zanotowała znaczący wzrost (65%) w Europie Środkowo-Wschodniej i otworzyła tam nowe rynki. Stanowi to dowód na wysoki potencjał wzrostu tego regionu dla Teads w nadchodzących latach.
O Teads
Teads to globalna platforma medialna, która umożliwia reklamodawcom dostęp do wydawców premium na całym świecie, docierając miesięcznie do ponad 1,9 miliarda (2) unikalnych użytkowników internetu, gwarantując połączenie szerokiego zasięgu z bezpieczeństwem marki. Teads dostarcza konsumentom nieintruzywne i angażujące treści reklamowe, markom osiąganie zamierzonych celów, a wydawcom efektywne rozwiązania w zakresie monetyzacji contentu, aby dostarczać wysokiej jakości treści. Teads współpracuje z wiodącymi markami, agencjami i wydawcami w 26 krajach na świecie, z zespołem liczącym ponad 1200 osób, docierając miesięcznie do 87,3% użytkowników internetu w Polsce. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.teads.com
(1) Źródło: Dane Teads Platform – grudzień 2021
(2) Globalny zasięg – wrzesień 2021
Artykuł powstał we współpracy z Teads.