Teads, globalna platforma mediowa łącząca agencje i reklamodawców z najważniejszymi lokalnymi i globalnymi wydawcami, uruchamia dla swoich partnerów w Polsce i na świecie program certyfikacyjny Teads Ad Manager (TAM). Program ten zapewnia przedstawicielom agencji partnerskich szereg korzyści, w tym możliwość nauki obsługi platformy zakupu mediów TAM oraz optymalizacji ich działań w kampaniach online, by te były jeszcze efektywniejsze.
Program certyfikacyjny TAM daje uczestnikom możliwość udziału w szkoleniach, które pogłębiają ich wiedzę na temat technologii Teads oraz umożliwiają skuteczniejsze jej wykorzystanie w strategii działań online.
Zobacz również
Certyfikacja TAM składa się z dwóch poziomów: Fundamentals i Master. Oba skierowane są do zespołów agencji, które mają aktywnie konto w TAM i korzystają z platformy do prowadzenia kampanii reklamowych zarówno w trybie samoobsługowym, jak i zarządzanym.
Kurs TAM Fundamentals uczy obsługi platformy Teads Ad Manager (TAM) w zakresie zarządzania kampaniami. Obejmuje poszerzenie wiedzy w zakresie planowania, realizacji, pomiaru oraz raportowania wyników. Uzyskanie certyfikatu na tym poziomie potwierdza umiejętności skutecznej obsługi platformy i pracy w TAM. Otrzymanie tego certyfikatu jest bezterminowe.
Kurs TAM Master to kolejny, zaawansowany poziom w wykorzystaniu możliwości platformy. Skupia się na detalach i jakości prowadzonych kampanii, m.in. pracy z danymi związanej z prawidłowym rozmieszczeniem kodów śledzących czy szczegółowej ewaluacji i optymalizacji tych działań. Certyfikat na tym poziomie potwierdza zaawansowaną znajomość platformy i obsługi kampanii w TAM. Otrzymanie tego certyfikatu wymaga jego odnowienia po roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Teads Ad Manager (TAM) to DSP, który pozwala dotrzeć do świata Teads w bardzo prosty i intuicyjny sposób. Doskonaliliśmy to narzędzie od kilku lat i teraz nadszedł idealny moment, aby wdrożyć proces certyfikacji. Rozpoczęliśmy od największych grup mediowych – IPG Mediabrands oraz Publicis, ponieważ chcieliśmy najpierw certyfikować partnerów, którzy używają TAM od dłuższego czasu, płynnie się w nim poruszają i wspólnie z nami go udoskonalają. Jest mi niezmiernie miło, że tak wiele agencji mediowych dołączyło już do programu, chętnie go z nami realizuje i deklaruje chęć udziału w kolejnych edycjach. Do tej pory przeprowadziliśmy już ponad 10 certyfikacji, w tym między innymi dla agencji należących do grupy IPG Mediabrands: Apex, OMD, PHD Media Direction, Sigma, K2, Havas, The&Partnership – komentuje Gracjan Chagowski, sales director Teads Poland.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Dbamy o ciągły rozwój i podnoszenie kwalifikacji naszego zespołu, również w obszarze technologii wykorzystywanych przez naszych partnerów biznesowych i obsługi wiodących rynkowych narzędzi. Dlatego chętnie przyjęliśmy zaproszenie naszego zespołu do programu certyfikacyjnego Teads Ad Manager. Dzięki udziałowi w szkoleniach certyfikacyjnych możemy jeszcze skuteczniej korzystać z platformy i wykorzystywać jej szerokie możliwości, a uzyskanie certyfikatu na tym poziomie jest dla naszych klientów kolejnym potwierdzeniem tego, że ich kampanie są realizowane w najbardziej efektywny sposób − powiedział Piotr Wiktor, business partnerships manager IPG Mediabrands.
Teads Ad Manager to pierwsza platforma programatycznego zakupu reklam online, która umożliwia precyzyjne targetowanie bez użycia plików cookie. Dzięki temu agencje i reklamodawcy mogą dotrzeć do szerokiego spektrum odbiorców, wykorzystując segmenty oparte na sygnałach cookieless oraz segmentach kontekstowych. Ta innowacyjna funkcjonalność pozwala na zwiększenie zasięgu kampanii online, jednocześnie zapewniając bezpieczne i odpowiednie środowisko emisji reklam.