Cele stojące przed nowym serwisem www Teatru Muzycznego ROMA to płynne dopasowywanie się do urządzeń mobilnych, bardzo dobra użyteczność oraz wizerunkowe oparcie się na najciekawszych pozycjach z bieżącego repertuaru.
„Dołączenie TM ROMA do grona naszych klientów cieszy nas ogromnie, szczególnie, że jest to klient z zakresu kultury wysokiej, doceniający dobrej jakości projektowanie graficzne, ale i w pełni rozumiejący potrzebę użyteczności designu” – argumentuje Jacek Redźko, dyrektor kreatywny i partner ASAP&ASAP.
Zobacz również
Uruchomienie nowego serwisu planowane jest na październik 2015 roku.
ASAP&ASAP Communication realizuje projekty strategiczne, kreatywne i produkcyjne oraz kampanie w mediach społecznościowych. Agencja pracuje m.in. dla takich marek jak Biedronka, IFM Global Asset Management, Legg Mason czy Frontile Combo. W social media ASAP&ASAP Communication obsługuje aktualnie szereg marek z branży FMCG oraz automoto, prowadząc działania na wielu kanałach społecznościowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing