Nowa spółka Group One jest odpowiedzialna za wdrażanie contentu, technologię i analitykę dla producenta samochodów premium na ponad 100 globalnych rynkach. 30-osobowy interdyscyplinarny zespół oferuje klientom miks kompetencji obejmujących nie tylko zarządzanie serwisami, ale też analitykę i technologię, które spersonalizują komunikację z konsumentem.
TechNest będzie rozwijać się pod skrzydłami Iwo Orzełka, service delivery leada z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży marketingowej, który do Group One przechodzi z Accenture. Iwo zarządzał projektami w branży technologicznej, automotive i mediowej. W TechNest będzie odpowiadał za zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem oraz efektywną komunikację z Serviceplanem, klientami, jak i z pozostałymi centrami kompetencyjnymi na świecie.
Zobacz również
– Kompetencje w obszarze analityki i narzędzi Adobe Experience Manager pozwalają nam rekomendować i wdrażać najlepsze gotowe rozwiązania oraz ulepszenia dla funkcjonujących już procesów. Dostarczając wsparcie dla ponad 130 rynków będziemy nie tylko optymalizować działanie witryn internetowych, ale przede wszystkim wdrażać skalowalne innowacje – mówi Iwo Orzełek.
Obecnie w ramach TechNest działa zespół website support, a w najbliższym czasie dołączy do niego dział market konsultantów odpowiedzialnych za kampanie na stronach klienta.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]