Technologia w parze z naturą – VeloBank posadzi drzewa za założenie VeloKonta przy pomocy aplikacji mObywatel

VeloBank rośnie, a wraz z nim polskie lasy. W trosce o środowisko za każde założenie rachunku osobistego przy pomocy aplikacji mObywatel bank zasadzi drzewo. Akcja pomoże zagęszczać i odbudowywać polski drzewostan, każdy uczestników otrzyma własny elektroniczny certyfikat potwierdzający zasadzenie.
O autorze
2 min czytania 2023-06-06

– Zgodnie z naszą strategią wspieramy cztery podstawowe obszary ważne dla naszych klientów: bezpieczeństwo, zrozumienie ich potrzeb, transparentność w działaniu i dostarczanie nowoczesnych rozwiązań. Projekt #VeloLas realizuje je wszystkie w jeszcze innym niż wyłącznie bankowym wymiarze. Mówimy o bezpieczeństwie naszej planety, wspieraniu klientów w ich chęci wywierania pozytywnego wpływu na środowisko, jasnych zasadach realizacji całej akcji i oczywiście – wszystko w cyfrowym świecie kilku kliknięć. Z tego ostatniego jesteśmy bardzo dumni, bo cały proces wystawiania certyfikatów w pełni zintegrowaliśmy ze ścieżką zakładania naszego flagowego produktu, jakim jest VeloKonto. #VeloLas zaczyna się w świecie cyfrowym, ale swoją prawdziwą emanację będzie mieć w rzeczywistym otoczeniu polskich społeczności lokalnych – podkreśla Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu VeloBanku.

Akcja „Sadzimy razem #VeloLas” startuje 5 czerwca, w Dzień Ochrony Środowiska. Bierze w niej udział każdy, kto założy w VeloBanku rachunek osobisty – VeloKonto – przy pomocy aplikacji mObywatel. Technologia łączy się tu nie tylko z ekologią, ale i wygodą. Dzięki mObywatelowi można szybko, bezpiecznie i zdalnie przesłać swoje dane osobowe niezbędne w procesie otwierania konta, w dowolnym miejscu i czasie.

Uczestnicy akcji „Sadzimy razem #VeloLas” po otwarciu rachunku przy pomocy mObywatela, otrzymają swój własny, spersonalizowany certyfikat potwierdzający zasadzenie drzewa. Partnerem akcji „Sadzimy razem #VeloLas” jest firma Posadzimy.pl. Pierwsze drzewka zostaną posadzone jesienią tego roku.

Walka z ociepleniem klimatu i degradacją środowiska naturalnego to ogromne wyzwanie dla nas wszystkich. Według danych Joint Research Centre działającego przy Komisji Europejskiej, przeciętny mieszkaniec Polski przyczynia się do emisji 24 kg CO2 do atmosfery i to nie rocznie czy miesięcznie, a codziennie. Dlatego wszystkie nasze działania mają znaczenie. Możemy oczywiście próbować ograniczyć emitowany przez nas ślad węglowy, ale drugą metodą jest pomoc w jego równoważeniu przez proekologiczne działania. Potrzebę tę coraz mocniej dostrzegają też firmy, które dokładają swoją cegiełkę do budowania zielonej przyszłości. Akcja #SadzimyRazemVeloLas jest tego przykładem, bo każde zasadzone drzewo pomaga chronić klimat i tworzyć małą fabrykę tlenu – dodaje Paweł Romański, współzałożyciel, Posadzimy.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Samo VeloKonto oferuje dostęp do nowoczesnej, wygodnej bankowości, a założenie i prowadzenie rachunku jest w pełni darmowe. Wystarczy 5 transakcji bezgotówkowych kartą, BLIKIEM lub telefonem w miesiącu, aby obsługa karty do konta również była bezpłatna, podobnie jak wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce. Bank ma też specjalną ofertę dla nowych klientów, którzy nie posiadali konta w VeloBanku od 31.10.2022 r. W promocji „Witaj w VeloBanku” osoby, które założą VeloKonto oraz VeloSkarbonkę i wyrażą zgody marketingowe, mogą zyskać do 600 zł zwrotu za codzienne zakupy wykonane kartą lub BLIKIEM. Przystąpić do promocji można do 31.08.2023 r. Szczegóły promocji dostępne są w regulaminie.

Szczegóły oferty VeloKonta, w tym regulamin rachunku oraz Tabela Opłat i Prowizji znajdują się w placówkach VeloBanku oraz na velobank.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Najciekawsze reklamy banków zagranicznych

Kreacje naszych rodzimych banków z pewnością nie są Wam obce, ale czy spotkaliście się kiedyś ze spotami tych zagranicznych instytucji? Dla nutki inspiracji wybraliśmy te reklamy banków, które szczególnie nas urzekły.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się