– Zgodnie z naszą strategią wspieramy cztery podstawowe obszary ważne dla naszych klientów: bezpieczeństwo, zrozumienie ich potrzeb, transparentność w działaniu i dostarczanie nowoczesnych rozwiązań. Projekt #VeloLas realizuje je wszystkie w jeszcze innym niż wyłącznie bankowym wymiarze. Mówimy o bezpieczeństwie naszej planety, wspieraniu klientów w ich chęci wywierania pozytywnego wpływu na środowisko, jasnych zasadach realizacji całej akcji i oczywiście – wszystko w cyfrowym świecie kilku kliknięć. Z tego ostatniego jesteśmy bardzo dumni, bo cały proces wystawiania certyfikatów w pełni zintegrowaliśmy ze ścieżką zakładania naszego flagowego produktu, jakim jest VeloKonto. #VeloLas zaczyna się w świecie cyfrowym, ale swoją prawdziwą emanację będzie mieć w rzeczywistym otoczeniu polskich społeczności lokalnych – podkreśla Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu VeloBanku.
Akcja „Sadzimy razem #VeloLas” startuje 5 czerwca, w Dzień Ochrony Środowiska. Bierze w niej udział każdy, kto założy w VeloBanku rachunek osobisty – VeloKonto – przy pomocy aplikacji mObywatel. Technologia łączy się tu nie tylko z ekologią, ale i wygodą. Dzięki mObywatelowi można szybko, bezpiecznie i zdalnie przesłać swoje dane osobowe niezbędne w procesie otwierania konta, w dowolnym miejscu i czasie.
Zobacz również
Uczestnicy akcji „Sadzimy razem #VeloLas” po otwarciu rachunku przy pomocy mObywatela, otrzymają swój własny, spersonalizowany certyfikat potwierdzający zasadzenie drzewa. Partnerem akcji „Sadzimy razem #VeloLas” jest firma Posadzimy.pl. Pierwsze drzewka zostaną posadzone jesienią tego roku.
– Walka z ociepleniem klimatu i degradacją środowiska naturalnego to ogromne wyzwanie dla nas wszystkich. Według danych Joint Research Centre działającego przy Komisji Europejskiej, przeciętny mieszkaniec Polski przyczynia się do emisji 24 kg CO2 do atmosfery i to nie rocznie czy miesięcznie, a codziennie. Dlatego wszystkie nasze działania mają znaczenie. Możemy oczywiście próbować ograniczyć emitowany przez nas ślad węglowy, ale drugą metodą jest pomoc w jego równoważeniu przez proekologiczne działania. Potrzebę tę coraz mocniej dostrzegają też firmy, które dokładają swoją cegiełkę do budowania zielonej przyszłości. Akcja #SadzimyRazemVeloLas jest tego przykładem, bo każde zasadzone drzewo pomaga chronić klimat i tworzyć małą fabrykę tlenu – dodaje Paweł Romański, współzałożyciel, Posadzimy.pl.
Samo VeloKonto oferuje dostęp do nowoczesnej, wygodnej bankowości, a założenie i prowadzenie rachunku jest w pełni darmowe. Wystarczy 5 transakcji bezgotówkowych kartą, BLIKIEM lub telefonem w miesiącu, aby obsługa karty do konta również była bezpłatna, podobnie jak wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce. Bank ma też specjalną ofertę dla nowych klientów, którzy nie posiadali konta w VeloBanku od 31.10.2022 r. W promocji „Witaj w VeloBanku” osoby, które założą VeloKonto oraz VeloSkarbonkę i wyrażą zgody marketingowe, mogą zyskać do 600 zł zwrotu za codzienne zakupy wykonane kartą lub BLIKIEM. Przystąpić do promocji można do 31.08.2023 r. Szczegóły promocji dostępne są w regulaminie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Szczegóły oferty VeloKonta, w tym regulamin rachunku oraz Tabela Opłat i Prowizji znajdują się w placówkach VeloBanku oraz na velobank.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Najciekawsze reklamy banków zagranicznych
Kreacje naszych rodzimych banków z pewnością nie są Wam obce, ale czy spotkaliście się kiedyś ze spotami tych zagranicznych instytucji? Dla nutki inspiracji wybraliśmy te reklamy banków, które szczególnie nas urzekły.