Holenderski start-up Mr. Friendly wpadł na pomysł, jak sprawić, byśmy nie mogli uciec od reklam. Istotą wynalazku jest wyświetlanie reklam podczas korzystania z pisuaru. Pisuar z wyświetlaczem reklam został wyposażony w czujnik, a ten aktywuje transmisję reklam tylko wtedy, gdy ktoś korzysta z urządzenia.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Start-up przekonuje, że pełną uwagę korzystających z pisuaru przyciągają przez co najmniej 40 sekund.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Producent zapewnia dodatkowo, że pisuar jest przy tym funkcjonalny i oszczędza wodę.
PS
Inteligentna technologia dotyczy też codzienności domowej. SmartWindow to nowoczesny, pierwszy na rynku produkt, który składa się z interaktywnego okna oraz jednostki sterującej, dzięki której mamy możliwość interakcji z produktem. Interaktywną matrycę LCD zamknięto w szybie, która chroni wyświetlacz przed wpływem czynników zewnętrznych. W okno wbudowano energooszczędny procesor, interfejs bezprzewodowy, WIFI oraz Bluetooth. Do interaktywnego okna można podłączyć pendrive lub dysk przenośny z danymi multimedialnymi, klawiaturę oraz myszkę.