MTV od początku swojego istnienia podkreśla, jak ważne są dla niej miłość, równość i tolerancja oraz działa w ramach obrony i promocji tych wartości.
– Wspieranie społeczności, które są narażone na ostracyzm społeczny, agresję i wszelkie przejawy nienawiści – w tym LGBTQ+ – jest wpisane w DNA marki MTV. Jako firma podejmujemy liczne inicjatywy promujące różnorodność i szacunek. Sprzeciwiamy się arogancji, obojętności i wrogim postawom wobec „inności” tylko dlatego, że wzbudza strach lub jest niezrozumiała. Miesiąc Dumy traktujemy symbolicznie – celebrujemy otwartość i empatię przez cały rok, a robimy to w wymierny sposób: tworząc i promując kampanie społeczne, czy organizując cykliczne spotkania pracownicze z ciekawymi gośćmi – mówi Katarzyna Samojluk, Country Manager Poland, VP Ad Sales and Finance CE w ViacomCBS Networks International.
Zobacz również
Już pierwszego dnia miesiąca MTV Polska, a także Comedy Central, kanał również należący do ViacomCBS, zmieniły swoje logotypy na profilach społecznościowych. W weekend 26-27.06 widzowie MTV będą mogli obejrzeć specjalny maraton odcinków programu „Catfish” z obsadą LGBTQ+. Co więcej, w dniach 26-28.06 logo stacji oraz niektóre elementy oprawy antenowej będą nawiązywać do Miesiąca Dumy. Zmieniony logotyp w swojej symbolice zwraca uwagę na wszystkie grupy wchodzące w skład celebrującej społeczności.
Kolejną atrakcją przygotowaną dla fanów stacji jest playlista MTV Polska Pride na Spotify, w której zebrano największe hity kojarzone i znane z anteny MTV. Wydarzeniom adresowanym do widzów i sympatyków MTV towarzyszą wewnętrzne aktywności organizowane dla pracowników ViacomCBS w Polsce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]