Tefal Home&Cook to sieć 20 sklepów zlokalizowanych w galeriach handlowych na terenie całego kraju. W związku z obecną sytuacją epidemiczną działania marki musiały przenieść się do digitalu.
– Obecna sytuacja to wyzwanie, któremu wszyscy stawiamy czoła. To, że sklepy pozostają zamknięte nie oznacza, że nasza marka przestała działać. Prowadzimy działalność w sieci – tutaj już nie tylko komunikujemy się z klientami, ale także sprzedajemy. A poza tym, próbujemy pomagać pracownikom ochrony zdrowia w tym trudnym czasie – mówi Marta Sidor, marketing manager Tefal Home&Cook.
Zobacz również
Tefal Home&Cook otworzył sklepy na platformie OLX, gdzie funkcjonuje ich kilkanaście, a prowadzą je pracownicy lokalnych sklepów stacjonarnych. Oprócz tego uruchomiono sklep e-commerce na stronie tefal24.pl. Ruch w sklepach oraz wsparcie strategiczne działań zapewnia Nieagencja.
– Z jednej strony kontynuujemy nasze dotychczasowe działania, bo transformacją cyfrową marki Tefal zajmowaliśmy się już wcześniej, ale z drugiej strony – w obecnej sytuacjite działania uległy znacznemu przyspieszeniu. Komunikacja w social mediach pokazuje, że marka jest blisko ludzi, a równolegley wdrażamy rozwiązania, które przenoszą jej realny biznes do digitalu. To już nie są zwykłe kampanie. To prawdziwa transformacja cyfrowa, czyli coś, co jest sednem działań naszej firmy – mówi Marcin Żukowski, współzałożyciel Nieagencji.
W ostatnich dniach uruchomiono kanał YouTube Tefal Home&Cook, gdzie już trafiły m.in. przepisy na dania, które można zrobić w domu podczas kwarantanny. W najbliższym czasie na tym kanale oraz na Facebooku marki pojawią się kolejne materiały tworzone także przez influencerów. Po stronie Nieagencji projektem kieruje zespół prowadzony przez Agnieszkę Stecko, kierowniczkę projektów Nieagencji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing