Tefal Home&Cook to sieć 20 sklepów zlokalizowanych w galeriach handlowych na terenie całego kraju. W związku z obecną sytuacją epidemiczną działania marki musiały przenieść się do digitalu.
– Obecna sytuacja to wyzwanie, któremu wszyscy stawiamy czoła. To, że sklepy pozostają zamknięte nie oznacza, że nasza marka przestała działać. Prowadzimy działalność w sieci – tutaj już nie tylko komunikujemy się z klientami, ale także sprzedajemy. A poza tym, próbujemy pomagać pracownikom ochrony zdrowia w tym trudnym czasie – mówi Marta Sidor, marketing manager Tefal Home&Cook.
Zobacz również
Tefal Home&Cook otworzył sklepy na platformie OLX, gdzie funkcjonuje ich kilkanaście, a prowadzą je pracownicy lokalnych sklepów stacjonarnych. Oprócz tego uruchomiono sklep e-commerce na stronie tefal24.pl. Ruch w sklepach oraz wsparcie strategiczne działań zapewnia Nieagencja.
– Z jednej strony kontynuujemy nasze dotychczasowe działania, bo transformacją cyfrową marki Tefal zajmowaliśmy się już wcześniej, ale z drugiej strony – w obecnej sytuacjite działania uległy znacznemu przyspieszeniu. Komunikacja w social mediach pokazuje, że marka jest blisko ludzi, a równolegley wdrażamy rozwiązania, które przenoszą jej realny biznes do digitalu. To już nie są zwykłe kampanie. To prawdziwa transformacja cyfrowa, czyli coś, co jest sednem działań naszej firmy – mówi Marcin Żukowski, współzałożyciel Nieagencji.
W ostatnich dniach uruchomiono kanał YouTube Tefal Home&Cook, gdzie już trafiły m.in. przepisy na dania, które można zrobić w domu podczas kwarantanny. W najbliższym czasie na tym kanale oraz na Facebooku marki pojawią się kolejne materiały tworzone także przez influencerów. Po stronie Nieagencji projektem kieruje zespół prowadzony przez Agnieszkę Stecko, kierowniczkę projektów Nieagencji.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing