Tego czerwca technologiczne serce Europy będzie bić jeszcze mocniej – nadchodzi Bitspiration Festival 2016!

Rezygnując ze wszystkich konwencjonalnych rozwiązań konferencyjnych, Bitspiration odbywa się w Warszawie po raz kolejny, zmieniając się w największą imprezę technologiczno-startupową w Europie Centralno-Wschodniej.
O autorze
1 min czytania 2016-04-19

Założyciele startupów, fundusze Venture Capital, influencerzy technologiczni, instytucje publiczne, studenci i aniołowie biznesu. To tylko część długiej listy uczestników, którzy 6-7 czerwca tworzyć będą najbardziej wyjątkowy festiwal startupowy w tej części Europy. Do tej pory w Bitspiration udział brały takie firmy jak Google, YouTube, Spotify, Microsoft, 500 Startups, The Next Web czy TechCrunch. Nie może tam zabraknąć również Ciebie!

Dlaczego warto?

Nie bez precedensu w ubiegłym roku Bitspiration było aż 290% popularniejsze od pierwszej edycji. Festiwal określony został najbardziej zachodnią konferencją odbywającą się w Polsce, wpływając znacząco także na samą Warszawę, która została przez niego wyróżniona w Forbes. W tym roku będzie to także okazja aby spotkać przedstawicieli społeczności startupowych z Europy Wschodniej i znaleźć Slavicorna, czyli pierwszy startup w tej części świata, który jest wart miliard dolarów!

Nie bez powodu wydarzenie budzi wielkie zainteresowanie indywidualnych inwestorów i spółek Venture Capital, których będzie można spotkać w trakcie. W ubiegłych latach to właśnie w trakcie Bitspiration wiele startupów z Polski, którym udało się odnieść sukces znalazło finansowanie swoich projektów. W tym roku wydarzenie zostało otwarte również dla zainteresowanych tworzeniem skalowalnych przedsiębiorstw studentów. Chętni mogą zarejestrować się pod tym linkiem i dołączyć do wydarzenia jako jego ambasadorzy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Organizatorzy wydarzenia jak zwykle szykują wiele niespodzianek, a o nowościach dowiedzieć się można ze strony wydarzeniaFacebooka i Twittera.

Słuchaj podcastu NowyMarketing