wczoraj
Bartosz Wierzchowski został nowym dyrektorem marketingu marek Defender i Moto-Tour
wczoraj
Bartosz Wierzchowski został nowym dyrektorem marketingu marek Defender i Moto-Tour
3 dni temu
Rękodzieło vs. algorytm: Apple prezentuje hand-made’ową reklamę iPhone’a 17 Pro
3 dni temu
„Reality Is Worse Than Fiction”: kampania, która zamienia serialowe emocje w pamięć o ofiarach wypadków samochodowych
3 dni temu
Netflix „wyszedł” na ulice. Promocja „Stranger Things” w polskich miastach
3 dni temu
#PolecajkiNM cz. 72: najważniejsze trendy marketingowe 2025, badanie nastrojów konsumenckich GUS i NowyMarketing Podcast
3 dni temu
5 zalet Abonamentów online w logistyce firm od InPost
4 dni temu
„FORTZIOMAL”: Żabson rusza z reality show inspirowanym grą Fortnite
4 dni temu
Parlament Europejski: posłowie proponują, by media społecznościowe były dostępne od 16. roku życia
4 dni temu
Kampania Słowa Roku 2025 jak wybory: aura farming, biohack i rage bait na plakatach
4 dni temu
Wojsko Polskie tworzy aplikację służącą do zawiadamiania o podejrzanych zdarzeniach